نشست فصلی مربیان ادبی کانون پروش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: آشنایی با فرهنگ و ادبیات بومی به جهت هویت‌بخشی و ایجاد پیوستگی فرهنگی باید سرلوحه‌ی فعالیت مربیان کانون قرار داشته باشد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نشست فصلی مربیان ادبی کانون استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، که در سالن کنفرانس اداره‌کل برگزارشد، مدیرکل کانون استان ضمن خیرمقدم به همکاران، از تلاش‌های آنان در حوزه‌ی توانمندسازی اعضا قدردانی کرد و گفت: کودکان و نوجوانان دوست دارند دیده شوند و مربیان با افزایش توانمندی آنان و فراهم کردن این امکان برای ایشان، به افزایش حس اعتماد به نفس مخاطبان خود کمک می‌کنند.

محمدرضا سالاری، که در جمع مربیان ادبی استان سخن می‌گفت، با اشاره به اهمیت آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ، آداب و رسوم منطقه عنوان کرد: آشنایی با فرهنگ و ادبیات بومی به جهت هویت‌بخشی و ایجاد پیوستگی فرهنگی باید سرلوحه‌ی فعالیت مربیان کانون قرار داشته باشد.

«جذب عضو» دیگر توصیه‌ی مدیرکل کانون استان به مربیان بود که توفیق در این راه را در گرو ارایه‌ی کیفی خدمات به اعضا در کنار تعامل پویا با آموزش و پرورش دانست و افزود: تعامل با آموزش و پرورش به سبب گروه مخاطبان مشترک، می‌تواند به این موضوع کمک کند و از طرفی افزایش تعداد  اعضا، امکان شناسایی استعدادهای بیشتری را در اختیار کانون قرار می‌دهد.

روند تبدیل وضعیت همکاران پاره وقت، مسایل جاری مراکز، فعال‌تر شدن انجمن‌ها و ایجاد مرکز تخصصی شاهنامه خوانی در زابل دیگر سخنان سالاری در این جلسه بود.

گفتنی است پیش از سخنان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مربیان ادبی در مورد فعالیت‌ها و مسایلی که با آن روبه‌رو هستند، سخن گفتند.

نشست فصلی مربیان ادبی کانون پروش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =