بازدید مدیر کل کانون خراسان جنوبی از کتابخانه‌ی سیار روستایی شماره یک بیرجند

طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی با حضور در روستای حاجی آباد بیرجند از نزدیک در جریان فعالیت‌های کتابخانه سیار روستایی شماره یک بیرجند قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان صبح امروز ۶ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور در روستای حاجی آباد بیرجند از فعالیت‌های کتابخانه سیار شماره یک کانون در این روستا بازدید و در جریان برنامه‌های این مرکز سیار کانون قرار گرفت.

گفتنی است در این بازدید حمیدی ضمن گفت و گویی صمیمی با جمعی از کودکان ونوجوانان عضو این کتابخانه آنان را به مطالعه کتاب توصیه کرد و گفت: مطالعه کتاب‌های مفید کانون نقش کلیدی در جهت شکوفایی فکر، اندیشه و استعداد  کودکان و نوجوانان را دارد.

وی افزود: خلاصه نویسی و مطالعه کتاب‌های مختلف نیز نقش مهمی در تقویت فن بیان مخاطبان کتاب دارد.

حضور کتابخانه‌های سیار کانون و مسجد محوری فعالیت‌های از دیگر مواردی بود که حمیدی در این بازدید بر آن تاکید کرد.

این گزارش می‌افزادید: در این بازدید که زهره نادر پور کارشناس مسئول امور اداری و دبیر کمیته عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر کانون، مدیر کل کانون استان را همراهی می کرد در خصوص حجاب و اهمیت آن با کودکان ونوجوانان گفت و گو کرد.

کتابخانه سیار روستایی شماره یک بیرجند قریب به ۲۵ روستای حاشیه شهر بیرجند را تحت پوشش دارد و فعالیت‌های کتاب محور فرهنگی، هنری و ادبی به مخاطبان خود ارایه می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =