اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه در مراکز کانون پرورش فکری خراسان جنوبی

مدیر کل کانون خراسان جنوبی از اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی هنری و ادبی در مراکز کانون استان همزمان با دهه ولایت و امامت در ۲۶ مرکز فرهنگی و هنری ثابت و سیار این اداره کل در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان از اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه‌ی فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی همزمان با دهه ولایت و امامت در تیر ماه ۱۴۰۲ از سوی مراکز ثابت و سیار این اداره کل در سطح استان با هدف ترویج فرهنگ ولایت مداری و معرفی دو عید بزرگ قربان و غدیر خبر داد.

وی در این خصوص گفت: قصه گویی و نقالی واقعه غدیر، معرفی وقایع و ایام (واقعه غدیر)، آشنایی با آداب و رسوم، برگزاری مراسم دعای عرفه، معرفی کتاب، معرفی شخصیت، ویژه برنامه‌ی، عاشقان ولایت، برگزاری جشن قربان و جشن غدیر« عید امامت و ولایت»، مسابقه ادبی نجوای ماه، ویژه برنامه و نشست تخصصی جوانه های ولایت با حضور شخصیت‌های برتر شهرستان‌ها و با حضور کودکان ونوجوانان و گفتگو پیرامون اهمیت  دهه ولایت و امامت ، صبح شعر ولایی همای رحمت و دیدار با ائمه جمعه و خانواده شهدا بخشی از این برنامه ها خواهد بود.

این مدیر فرهنگی ادامه داد: برگزاری ایستگاه‌های فرهنگی و هنری، بحث آزاد با موضوع دهه ولایت و امامت، کارگاه‌های کاردستی، تقدیر از اعضای محجبه، پخش فیلم و پویانمایی‌های روز حوزه کودک و نوجوان، مسابقه و سرگرمی، مولودی خوانی با عنوان«همنوایی با غدیر»، کارگاه نقاشی «ولادت و ولایت» نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده از سوی مراکز ثابت و سیار کانون است.

حمیدی اضافه کرد: با هدف برخورداری کودکان ونوجوانان مناطق کم برخوردار و روستایی استان کاروان پیک امید کانون نیز با مشارکت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل کتابخانه های عمومی استان هر روز اجرای برنامه خواهد داشت.

گفتنی است، ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت از ۷ تیر ماه در مراکز کانون آغاز و تا ۱۷ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =