کد خبر: 326988
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷
انتصاب رییس و دبیر اجرایی ستاد اربعین کانون پرورش فکری

معاون فرهنگی کانون در احکامی جداگانه فروهر معدنی را به عنوان رییس ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و محمد خیاط‌زنجانی را به عنوان دبیر اجرایی این ستاد معرفی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فرهاد فلاح در حکم فروهر معدنی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی و رییس ستاد اربعین کانون آورده است: شناخت و ترویج سیره‌ی تربیتی امام حسین(ع) و توجه به ارزش‌ها و مفاهیم والای اربعین که خود فرصتی است برای انتقال پیام دوستی میان کودکان دیگر ملت‌ها برای مودت و نزدیک شدن قلب نسل‌های آینده‌ی جهان اسلام، از اهداف مورد توجه این ستاد است.

معاون فرهنگی کانون در ادامه حکم معدنی نوشته است: انتظار می‌رود با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مادی، معنوی و سرمایه انسانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جهت ایجاد بستر مناسب برای فعالیت‌های پایدار کانون در اربعین، ضمن تشکیل یک کارگروه منسجم و چابک، با تدوین نقشه جامع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه اربعین حسینی و ماه محرم، گام‌های موثر، عمیق و ماندگاری در این زمینه برداشته شود.

فلاح در پایان این حکم اظهار امیدواری کرده است با عنایت خداوند منان و در سایه حضرت حجت(عج) با همفکری و همدلی معاونان، مدیران و مدیران کل محترم استان‌ها و همراهی صمیمانه و خالصانه مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زمینه بیشتری برای آشنایی کودکان و نوجوانان با اربعین حسینی فراهم شود.

معاون فرهنگی کانون همچنین در حکم محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان کرمانشاه به عنوان دبیر اجرایی ستاد اربعین تاکید کرده است که با عنایت خداوند منان و در سایه حضرت حجت(عج) با همدلی و همفکری مدیران کل محترم استان‌ها در راستای توسعه و تعمیق اربعین حسینی در بین کودکان و نوجوانان موفق باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =