کد خبر: 327051
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
بازدید 185
آغازی پرتکاپو برای تابستان در مرکز فرهنگی و هنری کانون الوند

مرکز فرهنگی و هنری الوند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین تابستان خود را با اجرای چند برنامه متنوع آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین هم‌زمان با آغاز تابستان مرکز فرهنگی و هنری کانون الوند چند برنامه متنوع اجرا کرد.

این مرکز جشن آغاز دهه ولایت و امامت را همراه با اجرای پویش فصل گرم کتاب به شیوه میدانی اجرا کرد.

 بر این اساس در نخستین روزهای تابستان در همکاری این مرکز با امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر الوند اتوبوس فرهنگی شهرداری افتتاح و راه اندازی شد.

در آیین افتتاح و اولین اجرای برنامه این اتوبوس در بوستان ملت این شهر، مرکز فرهنگی و هنری کانون الوند با اجرای فعالیت‌های غدیر خوانی، شاهنامه خوانی عضو مرکز، کتابخوانی، معرفی کارگاه‌های تابستانی کانون، معرفی اعضای توانمند ادبی با اجرای متن و داستان، اجرای موسیقی، سرود، برپایی غرفه مبارزه با مواد مخدر، برپایی غرفه نقاشی و غرفه ترویج حجاب و عفاف  حضور پررنگی را از خود ارائه داد.

گفتنی‌ست در غرفه مبارزه با مواد مخدر کانون در این برنامه کارشناسان روانشناسی اداره بهداشت و موسسه هنگامه معرفت درباره پیشگیری از اعتیاد و راهکارهای جلوگیری  از آسیب‌های اجتماعی و مدیریت استرس با نوجوانان گفت و گو می‌کردند.

این برنامه‌ها با همکاری امور فرهنگی شهرداری الوند، سپاه ناحیه امام رضا (ع)، سازمان آتش‌نشانی، اداره بهداشت، موسسه مردم نهاد هنگامه معرفت با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی انجام شد.

این مرکز به مناسبت هفته مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر نیز یک نشست آموزشی-توجیهی با دعوت از یک کارشناس روانشناسی برای مادران اعضا برگزار کرد، همچنین نشست دیگری با موضوع روانشناسی کنترل خشم و استرس در فرزندان برای پیشگیری از اعتیاد در این مرکز برگزار شد.

آغازی پرتکاپو برای تابستان در مرکز فرهنگی و هنری کانون الوند

آغازی پرتکاپو برای تابستان در مرکز فرهنگی و هنری کانون الوند

آغازی پرتکاپو برای تابستان در مرکز فرهنگی و هنری کانون الوند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =