کد خبر: 327059
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
بازدید 142
معاون فرهنگی کانون از مراکز کانون پرورش فکری قم بازدید کرد

معاون فرهنگی کانون روز شنبه ۱۰ تیرماه از مجتمع پردیسان و مرکز شماره ۹ کانون پرورش فکری قم بازدید کرد. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، معاون فرهنگی کانون روز شنبه ۱۰ تیرماه از مجتمع پردیسان و مرکز شماره ۹ کانون پرورش فکری قم بازدید کرد. 

فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون با حضور در مجتمع پردیسان  و مرکز شماره ۹ کانون پرورش فکری قم از کارگاه‌های در حال اجرای این مراکز بازدید کرد. وی پس از بازدید از مراکز در جمع همکاران اداره کل استان حضور یافت و در نشستی صمیمانه با کارشناسان کانون استان قم به گفتگو نشست. 

در جلسه‌ای که با حضور فلاح و کارشناسان ستادی استان برگزار شد وی بار دیگر بر اهمیت نقش‌آفرینی و تصدی‌گری کانون در رویدادهای فرهنگی مرتبط با کودک و نوجوان در سطح استان تاکید کرد. وی همچنین افزود: قصد داریم در کانون به سمت مراکز تخصصی پیش برویم و همچنین رویکردهای علمی را نیز به صورت باشگاهی دنبال کنیم تا انگیزه بخشی بیشتری داشته باشد. 

فلاح سه ساحت توسعه علم و فناوری، کارگروه علوم انسانی برای کودک و نوجوان و کارگروه مرکز رشد قرآن و معارف دینی را از جدی‌ترین رویکردهای پیش رو برشمرد. وی همچنین بر هویت آفرینی و ایجاد حس تعلق در اعضا تاکید کرد. 

محمد غفاری مدیرکل کانون استان نیز ضمن خوشامدگویی به معاون فرهنگی برخی از برنامه‌های پیش رو در کانون استان را تشریح کرد و از  طرح ساماندهی برنامه‌های مرتبط با کاروان شادی غدیر و موکب‌های ویژه کودک و نوجوان توسط کانون استان خبر داد. 

در ادامه نیز هریک از کارشناسان گزارشی از فعالیت‌های واحدها ارائه کردند و به بیان مسائل و دغدغه‌های حوزه کاری خود و بحث و تبادل نظر پیرامون آن پرداختند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =