دیدار معاون فرهنگی کانون با مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان

در راستای انعقاد تفاهم‌نامه کشوری کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش استثنایی، جلسه هم‌اندیشی مدیران این دو دستگاه، در جهت تحقق برنامه‌های پیش‌رو با هدف ارتقا توانایی کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، در این جلسه که با حضور محمد قاسم‌پور مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان و الهه مقصودلو معاون فرهنگی‌اجرایی کانون استان برگزار شد، فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی ویژه‌ی کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه بررسی شد.

مدیران دو دستگاه در این دیدار ضمن تأکید بر همکاری‌های مشترک بین دو طرف برای توانمندسازی کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه، بر همکاری در برگزاری کارگاه‌های آموزشی، هنری و مهارتی برای معلمان شاغل در مدارس استثنایی، برگزاری دوره‌های حال خوش زندگی برای والدین کودکان ونوجوانان دارای نیازهای ویژه، فراهم نمودن بستر حضور کودکان ونوجوانان دارای نیازهای ویژه از کارگاه های کانون تاکید کردند.

همچنین فراهم‌آوردن زمینه‌ی شرکت آثار برگزیده دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در مسابقه‌های ملی و بین‌المللی و همچنین همکاری کتابخانه‌های پستی کانون به منظور ارسال کتاب به دانش‌آموزان دارای مشکلات جسمی و حرکتی نیزاز دیگر موراد طرح شده در این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =