گرامی‌داشت دهه ولایت و امامت در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین به مناسبت دهه امامت و ولایت چند ویژه برنامه اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین هم‌زمان با دهه ولایت و امامت مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین روزهای پررونقی را سپری کردند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین به مناسبت هفته ولایت جشنی با همکاری ستاد فاطمیه استان قزوین برگزار کرد.

قصه گویی غدیر، کارگاه بله و دستیاران، معرفی وقایع غدیر، مسابقه مذهبی ابوتراب، کارگاه کاردستی قاب عکس و طرح غدیر، شعرخوانی اعضا و اهدای عیدی توسط سادات مرکز به اعضا از فعالیت‌های انجام شده در این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون سگزآباد نیز جشن عید غدیر را با اجرای برنامه‌های متنوع اجرا کرد.

تلاوت آیات قران کریم توسط قاری نوجوان شهر بوئین زهرا، پخش سرود ملی، عیدانه خوانی، اجرای سرود توسط اعضا ، قصه گویی لیلا ابراهیمی قصه‌گوی برگزیده کشوری، شعرخوانی دو عضو کودک دختر درباره واقعه غدیر و اجرای چند مسابقه از فعالیت‌های این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه نیز جشن عید تا عید(دهه امامت و ولایت) را در سالن کتابخانه آیت الله کاشانی این شهر برگزار کرد.

در این برنامه با حضور اعضا و خانواده‌های ایشان با حضور اعضای خانه تئاتر کانون قزوین یک نمایش با موضوع مصرف بهینه آب به سفارش سازمان آب منطقه ای قزوین اجرا شد.

اجرای مولودی خوانی، شاهنامه خوانی عضو، و اجرای دکلمه عضو، ترانه خوانی، اجرای مسابقه و اهدای یادبود به اسامی علی و سادات حاضر در برنامه از جمله برنامه‌های این مراسم بود که با حضور مسئولان اقبالیه از جمله شهردار و اعضای شورای شهر اجرا شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین به مناسبت عید غدیر جشنی برای بیش از ۱۱۰ عضو و خانواده ایشان برگزار کرد.

تلاوت قرآن مجید  توسط عضو نوجوان مرکز، سرود ملی،سنتور نوازی عضو، نمایش تیزر و کلیپ در مدح امام علی(ع)، مسابقه ، بازی ، نقاشی با چهره های اعضا، سرود اعضای دختر، پرده خوانی و خطبه خوانی غدیر توسط کارشناس مذهبی، تقدیر از اعضای سید مرکز از فعالیت‌های این برنامه بود که با همکاری واحد بسیج خواهران الزهرا قزوین برگزار شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون تاکستان هم با فعالیت‌های معرفی وقایع عید غدیر خم ،معرفی کتاب خدا حافظ مدینه و شعر خوانی از کتاب مروارید مکه ،بازی و مسابقه ،خاله بازی  همراه با دور همی و دورهمی شاد در مرکز فرارسیدن عیدغدیرخم را گرامی داشت.

این مرکز هم‌چنین به مناسبت روز قلم با اجرای فعالیت‌های معرفی وقایع و ایام، معرفی نویسندگان مشهور، شعرخوانی، معرفی چند شاعر کودک و نوجوان و آثار آنها این روز را گرامی داشت.

گرامی‌داشت دهه ولایت و امامت در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

گرامی‌داشت دهه ولایت و امامت در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =