همزمان با بزرگداشت روز"قلم" نشست ادبی"نوقلم" در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

نشست ادبی"نوقلم" روز چهارشنبه ۱۴ تیر با حضور شیدا صیادی، شاعر و نویسنده ی استان، اعضای نوقلم کارگاه های نویسندگی، تعدادی از اعضای ارشد انجمن نویسندگان نوجوان "دیمه" و مربیان مرکز جونقان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، در این نشست که با هدف تبیین جایگاه و ارزش قلم و ارج نهادن به مقام شامخ صاحبان اندیشه و خرد برگزار شد اعضای نو قلم کارگاه نویسندگی با اهمیت نوشتن،نقش نوشتار در زندگی پرمشغله ی انسان مدرن امروزی و شیوه ها و تکنیک های آغاز نوشتن به ویژه در حوزه ی سوژه یابی و... آشنا شدند.

صیادی در خصوص آغاز به کار نوشتن برای نوقلمان گفت: در آغاز احساس می شود نوشتن کار سختی ست! اما با تمرین می توان نوشتن را به یک عادت روزانه تبدیل کرد و در ادامه افزود: برای اینکه نویسنده خلاق و موفقی باشید باید از حواس پنجگانه خود به خوبی استفاده کنید و یادتان باشد نوشتن خاطرات واتفاقات روز مره نیز برای آغاز به نوشتن به نویسندگان نو قلم کمک شایانی می کند. خوانش اثر و نقد و بررسی آثار خوانده شده و اجرای برنامه ی دف نوازی به مناسبت دهه ی ولایت از دیگر فعالیتهای جنبی این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =