«لیلا سپهری» میهمان کانون پرورش فکری شماره ۲ طبس شد

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون در شهرستان طبس، میزبان مجازی خانم لیلا سپهری شاعر و نویسنده‌ی کودک و نوجوان، یکی از مربیان موفق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیار خوزستان شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، همزمان با ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۲ و گرامی‌داشت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون در شهرستان طبس دو ویژه برنامه برای مخاطبان خود داشت.

بر همین اساس اعضای این مرکز با همراهی مربیان خود میزبان مجاری «لیلا سپهری» شاعر و مربی خوزستانی بودند.

در این نشست گرم و صمیمی سپهری نکاتی را پیرامون اهمیت توجه به ادبیات کودک و نوجوان مطرح کرد و اعضا اشعاری از این شاعر و نویسنده ی را با صدای این شاعر شنیدند.

 در ادامه تعدادی از اعضای خوب کارگاه ادبی مرکز به خوانش شعرها و دست نوشته‌های خود پرداختند و پاسخ سوالات خودر را در ارتباط با شعر و داستان از زیان این شاعر شنیدند.

در دومین ویژه برنامه‌ی این مرکز کودکان و نوجوانان عضو مرکز با دلیل نام‌گذاری این روز و  شخصیت مهدی آذر یزدی آشنا شدند، قصه‌های آذر یزدی را از زبان مربیان خود شنیدند و با  مجموعه کتاب‌های قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب اثر ماندگار این نویسنده بزرگ حوزه کودک و نوجوان آشنا شدند.

پخش پویانمایی با موضوع مشاهیر یزد«مهدی آذر یزدی»، ساخت  قلم با هنر کاغد و تا(اوریگامی) شرکت در کارگاه ادبی با موضوع کتابی درباره‌ی من از دیگر برنامه‌های این مرکز بود.

گفتنی است به مناسبت ۱۸ تیر ماه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان دهها برنامه از سوی مراکز کانون خراسان جنوبی برگزار شد.

«لیلا سپهری» میهمان کانون پرورش فکری شماره ۲ طبس شد

«لیلا سپهری» میهمان کانون پرورش فکری شماره ۲ طبس شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =