ویژه برنامه «گلستان ادب» به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان

ویژه برنامه «گلستان ادب» با همکاری امورکتابخانه‌ها واداره ارشاداسلامی و اطلاع رسانی شهرستان اسلامشهر در روز ملی ادبیات کودک و نوجوان و با حضور 150 نفر از اعضای فعال مرکز و مربیان کانون  و مربیان کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر در سالن سینما کودک مرکز اسلامشهر یک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران؛ ویژه برنامه "گلستان ادب" با همکاری امورکتابخانه‌ها و اداره ارشاد اسلامی و اطلاع‌رسانی شهرستان اسلامشهر در روز ملی ادبیات کودک و نوجوان و با حضور 150 نفر از اعضای فعال مرکز  ومربیان کانون و مربیان کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر سالن سینما کودک مرکز اسلامشهر یک برگزار شد.

این ویژه برنامه با تلاوت قران کریم، دعای فرج با زبان کودکانه و سرودملی جمهوری اسلامی آغاز شد و اعضا به تماشای  انیمیشن شنگول ومنگول از تولیدات کانون نشستند و با شخصیت مهدی آذریزدی آشنا شدند.

در ادامه راضیه سالاری رئیس امورکتابخانه‌ها ضمن تبریک روزادبیات کودک ونوجوان با اعضا به گقتگو نشست و آنها را به حضور در جشنواره قصه‌گویی و ترویج کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان دعوت کرد.

 محمدعلیپور با قصه گویی لحظات خوبی را برای بچه ها به یادگار گذاشت و همچنین با اجرای مسابقه ای توسط  معصومه قرداش‌خانی و مهروز حرمتی لحضات شادی را تجربه کردند.

مسابقه جورچین کلمات با اجرای محمد علیپور از بخش های جذاب برنامه بود و اعضا در کنار  نرجس محتشمی به فعالیت سفال و نقاشی پرداختند. محمد علیپور مربی مسئول مرکز هدف از برگزاری این برنامه را  توجه به روز ادبیات کودک ونوجوان، آشنایی بیشترکودکان ونوجواناان با ادبیات فاخر ایران و آشنایی با پدر ادبیات کودک ایران مرحوم مهدی آذریزدی و عضویت کودکان ونوجوانان درکتابخانه‌های کانون وکتابخانه‌های عمومی عنوان کرد.

وی روند اجرای برنامه را برگزاری جلسات با اداره ارشاد وامورکتابخانه‌های شهرستان، اعلام فراخوان، اطلاع‌رسانی درسطح شهر، فضای مجازی و فضاسازی عنوان کرد.

در انتهای برنامه ازسال‌ها تلاش "حسن اذانگو " همکار بازنشسته و قدیمی کانون و آقای حق‌شناس خبرنگار قدیمی و با سابقه آموزش وپرورش توسط مسئول مرکز تجلیل و قدردانی شد.

از دیگر بخش‌های برنامه پخش کلیپ با موضوع روز ادبیات کودک و نوجوان، اهدا جوایز به اعضا بود.

ویژه برنامه «گلستان ادب»

ویژه برنامه «گلستان ادب»

ویژه برنامه «گلستان ادب»

ویژه برنامه «گلستان ادب»

ویژه برنامه «گلستان ادب»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =