نشست ادبی "به نام قلم" در مرکز فرهنگی فرادنبه برگزار شد

به مناسبت پاسداشت روز قلم و بزرگداشت یاد و خاطره پدر ادبیات کودک ونوجوان مهدی آذر یزدی و روز ادبیات کودک ونوجوان نشست ادبی "به نام قلم" در مرکز فرهنگی فرادنبه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری،به مناسبت پاسداشت روز قلم و بزرگداشت یاد و خاطره‌ی  پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران "مهدی آذر یزدی" نشست ادبی "به نام قلم" در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
نشست ادبی به نام قلم روز پنجشنبه ۱۵ تیر با حضور صدیقه علی میرزایی، نویسنده و کارشناس حوزه فرهنگ صدا و سیمای استان،  اعضای نوجوان کارگاه های ادبی، مربیان مرکز فرادنبه  با حضور جمعی از والدین اعضا برگزار شد.

نشست ادبی "به نام قلم" در مرکز فرهنگی فرادنبه برگزار شد
این نشست ادبی با موضوع آشنایی با شیوه های بازنویسی و باز آفرینی افسانه های کهن و با محوریت نقد و بررسی آثار اعضا برگزار شد.
اجرای برنامه های شاد به مناسبت دهه ولایت، بزرگداشت روز ادبیات کودک و نوجوان، شعرخوانی و سایر برنامه ها برگزار شد.در این نشست دو ساعته که با هدف ارزشگذاری به رسالت قلم و جایگاه نویسندگان، شاعران، مولفان و فعالان حوزه ی فرهنگ و ادبیات و گرامیداشت یاد و خاطره ی مهدی آذریزدی  برگزار گردید؛ مولف کتاب" فرزند پروری" به تشریح شیوه ها و تکنیک های بازآفرینی و بازنویسی افسانه های کهن پرداخت و اعضا ضمن آشنایی با تفاوتهای اساسی بازنویسی و بازآفرینی با مهمترین شاخصه های این دو مقوله در خلق آثار جدید آشنا شدند.
اجرای شاهنامه خوانی، دف نوازی و سنتور نوازی به مناسبت دهه ولایت، معرفی شخصیت مهدی آذری یزدی و معرفی آثار او و...برخی دیگر از برنامه های جنبی این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =