در پانزدهمین جلسه شورای فرهنگی کانون کرمانشاه

در پانزدهمین جلسه شورای فرهنگی کانون کرمانشاه، فعالیت‌ها و چالش‌های موجود در کانون با حضور مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی و کارشناسان و اعضای شورای فرهنگی کانون بررسی شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در پانزدهمین جلسه شورای فرهنگی کانون کرمانشاه، فعالیت‌ها و چالش‌های موجود در کانون با حضور مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی و کارشناسان و اعضای شورای فرهنگی کانون بررسی شد . 

در پانزدهمین جلسه شورای فرهنگی کانون کرمانشاه
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط مجموعه کانون استان گفت : برگزاری جلسات شورای فرهنگی کانون استان و بررسی فعالیت‌ها و چالش‌های موجود از جمله برنامه هایی‌است که توجه خاصی به آن داریم و تصمیمات مهم استانی هم در خصوص نحوه‌ اجرای فعالیت‌ها و شیوه نامه‌ها، جشنواره‌ها و ... در قالب این جلسات گرفته می‌شود . طرح بیست روز یک شهرستان نیز از جمله اتفاقات خوبی بود که در این مدت رقم زده شد و نتایج مثبت و اثربخشی را برای ستاد و شهرستان‌ها در پی داشت .

در پانزدهمین جلسه شورای فرهنگی کانون کرمانشاه
سپس با نمایش کلیپی از فعالیت‌های صورت گرفته و آمار مربوط به آنها، توضیحات لازم در خصوص کانون استان ارائه گردید و اعضای شورای فرهنگی نیز در مورد نحوه فعالیت‌ها ازجمله : مشکلات نرم‌افزاری، شهریه‌ای بودن برخی کلاس‌ها در مناطق کم‌برخوردار، فراخوان‌ها، گزارشات و ... همچنین چالش‌های موجود و برنامه‌های پیش رو صحبت نمودند، معدنی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی هم ضمن تقدیر از تلاش، ابتکار، دغدغه‌مندی مدیر و همکاران کانون کرمانشاه، با توجه به موضوع و ابهامات طرح شده، توضیحاتی را ارائه داد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =