کد خبر: 327632
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
بازدید 152
چتری برای گل/دوخت چادر و مقنعه برای عروسک‌های سارا در کانون انگوت

هم‌زمان با روز عفاف و حجاب، مراسم ویژه‌ای تحت عنوان «چتری برای گل» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان انگوت برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، هم‌زمان با آغاز هفته عفاف و حجاب و در راستای نهادینه‌کردن مقوله‌ی حجاب و حفظ این ارزش دینی و انسانی، ویژه‌برنامه‌ی «چتری برای گل» روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه سال ۱۴۰۲ در مرکز فرهنگی و هنری کانون شهرستان انگوت اجرا شد.

در این برنامه افسانه سادات مزین مربی مسوول مرکز ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت مادران اعضا که همیشه در برنامه های مرکز حضوری فعال دارند با پرداختن به فضایل و ویژگی های والای حضرت فاطمه زهرا  (س)، روایتی از حفظ حجاب توسط آن بانوی بزگوار در برابر شخص نابینا را قصه گویی کرده و کتاب فاطمه (س) الگوی حیات زیبا را  معرفی کرد.

چتری برای گل/دوخت چادر و مقنعه برای عروسک‌های سارا در کانون انگوت

در ادامه برنامه، نحوه‌ی دوختن چادر و مقنعه برای عروسک سارا توسط یکی از مادران اعضا آموزش‌داده‌شده و سایر مادران نیز به همراه فرزندان خود به دوختن و آماده‌سازی چادر مشغول شدند که در پایان اعضای مرکز با همخوانی سرود کودکانه چادر سفید، چادرها و مقنعه‌های دوخته شده برای عروسک‌های  سارا را به مرکز هدیه دادند.

خاطرنشان می‌شود  در پایان مراسم از دختران  محجبه و همچنین برترین چادر و مقنعه‌های دوخته شده با اهدای جوایزی تجلیل شد.

چتری برای گل/دوخت چادر و مقنعه برای عروسک‌های سارا در کانون انگوت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =