نشست «کودک، نوجوان و قانون مادر» برگزار می‌شود

نشست «کودک، نوجوان و قانون مادر» در حالی با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری و ریاست پژوهشکده شورای نگهبان برگزار می‌شود که تفاهم‌نامه همکاری بین این دو مجموعه به امضا می‌رسد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نشست با موضوع «بررسی و شناسایی ظرفیت‌های قانون اساسی در راستای تولید آثار هنری و ادبی برای مخاطب کودک و نوجوان» با حضور مسئولان و کارشناسان کانون پرورش فکری و پژوهشکده‌ی شورای نگهبان و فعالان عرصه‌ی کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

همچنین در نشست «کودک، نوجوان و قانون مادر» تفاهم‌نامه‌ همکاری بین حامد علامتی مدیرعامل کانون و عباسعلی کدخدایی رییس پژوهشکده‌ی شورای نگهبان با هدف استفاده از ظرفیت‌های قانون اساسی به عنوان قانون مادر برای کودکان و نوجوانان امضا خواهد شد.

بر اساس این خبر، از دیگر برنامه‌های این نشست، اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره‌ی ادبی و هنری «بنیان اساسی» است که فراخوان آن را سال گذشته پژوهشکده‌ی شورای نگهبان منتشر کرده بود و داوری آن رویداد با حضور داورانی از کانون برگزار شده بود.

نشست «کودک، نوجوان و قانون مادر» روز سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵ در سالن کنفرانس شماره ۱ مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

نشست «کودک، نوجوان و قانون مادر» برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =