گردهمایی یک روزه مسئولین مراکز کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در سرایان برگزار شد

مدیر کل، کارشناسان و مسئولین مراکز ثابت، سیار و پستی کانون استان امروز سه شنبه ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۲ در مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان سرایان گرد هم آمدند و در خصوص مهمترین برنامه‌های پیش روی مراکز بحث و تبادل نطر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در آغاز این گردهمایی طی سخنانی به ماه محرم اشاره کرد و گفت: این ماه فرصت مناسبی جهت آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با فرهنگ و مفاهیم قیام امام حسین (ع) است.

وی بر لزوم استفاده از  روش های خلاقانه و نو به نسل کودک و نوجوان برای تبیین بیشتر فرهنگ و مفاهیم قیام عاشورا تاکید کرد و ادامه داد: کودکان و نوجوانان می‌توانند بیشترین بهره را از این ایام بگیرند و آینده جامعه را با سبک زندگی حسینی و با معرفت امام حسین (ع) بسازند.

حمیدی در همین خصوص گفت: گردهمایی کودکان عاشورایی روز یک شنبه یکم مرداد ماه همزمان با کل کشور در مراکز کانون خراسان جنوبی نیز برگزار خواهد شد.

مدیر کل کانون استان در ادامه مباحث خود در جمع مسئولان مراکز گفت: در حال حاضر کارگاه‌های مختلفی به همت همکاران در سطح مراکز کانون ویژه اووقات فراغت تابستان در حال برگزاری است که این مورد نیز فرصت مناسبی جهت معرفی خدمات کانون به مخاطبان و والدین است تا علاوه بر پایدار سازی اعضای فعلی بتوانیم شاهد حضور اعضای جدید در مراکز کانون باشیم.

حمیدی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی را نیز ازمهمترین روزدادهای پیش رو یاد کرد و خواستار برنامه‌ریزی مناسب جهت حضور قصه گویان و علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی در این جشنواره شد که در آینده‌ای نزدیک شیوه‌نامه و دستور العمل آن به مراکز ابلاغ خواهد شد.

وی در بخش پیانی مباحث خود به ارسال ۸۵۰۰ جلد کتاب و سرگرمی ارسالی کانون کشور به مراکز اشاره کرد و خواستار این شد که کتاب‌ها در اسرع وقت ثبت و در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

گفتنی است در ادامه این نشست فعالیت‌های تابستانی مراکز استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تعدادی از مسئولان این مراکز تجربیات خلاق خود در این خصوص را بیان کردند.

این گزارش می افزاید: در این نشست کارشناس حراست، کارشناسان مسئول مالی، امور اداری و کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی  و همچمنین کارشناس آفرینش‌های ادبی نیز حضور داشتند و به بیان مسایل و درخواست‌های حوزه کاری خود پرداختند.

گردهمایی یک روزه مسئولین مراکز کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در سرایان برگزار شد

گردهمایی یک روزه مسئولین مراکز کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در سرایان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =