مدیرکل کانون استان اردبیل از خانواده شهید «مرحمت بالازاده» تجلیل کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در جریان یادواره خانگی شهدا، با خانواده شهید «مرحمت بالازاده» دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان اردبیل در آستانه ماه محرم، عصر روز دوشنبه ۲۶ تیرماه سال ۱۴۰۲ با حضور در منزل شهید مرحمت بالازاده در یادواره خانگی این شهید نوجوان شرکت کرد.

مدیرکل کانون استان در این مراسم که با حضور سردار سید یوسف مولایی جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، جمعی از مسوولان استان و مردم شهیدپرور اردبیل برگزار شد، با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا ما را برای انجام وظایف مصمم تر می‌سازد، گفت: مراکز فرهنگی و هنری کانون در سراسر استان به نام یکی از شهدای نوجوان نامگذاری شده است و این افتخار نصیب ما شده است تا نام شهید والامقام مرحمت بالازاده زینت بخش پایگاه مقاومت بسیج اداره کل و مرکز شماره ۵ کانون در اردبیل باشد.

مدیرکل کانون استان اردبیل از خانواده شهید «مرحمت بالازده» تجلیل کرد

وی تصریح کرد: رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدای نوجوان در اکثر برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون برای اعضای کودک ونوجوان نقل می‌شود تا با معرفی و شناساندن آن‌ها در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده‌ساز کشور، گامی برداشته باشیم.  

مدیرکل کانون استان در ادامه‌ی این دیدار که با همراهی احد برادری، معاون اداری و مالی و حسین یوسفی، مسوول حراست کانون استان انجام گرفت، با اهدای لوح و هدیه از طرف مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل کانون استان، از  خانواده شهید «مرحمت بالازده» تجلیل کرد.

گفتنی است، شهید مرحمت بالازاده که ماجرای اذن گرفتن وی از مقام معظم رهبری (رئیس جمهور وقت) برای عزیمت به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نقل محافل مختلف است، روز۲۱ اسفند ۱۳۶۳ در حالی که ۱۳ سال از عمرش می‌گذشت، در جزیره مجنون و در عملیات بدر، به درجه رفیع شهادت نایل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =