نقش راهگشای مشاوران نوجوان در پویایی فعالیت‌ها و برنامه‌ها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در نخستین جلسه‌ی خود با مشاوران نوجوان کانون استان بر اهمیت نقش آنان در پویایی فعالیت‌ها و برنامه‌ها تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی مدیرکل کانون استان با مشاوران نوجوان برگزار شد.

محمدرضا سالاری در این جلسه‌ی صمیمی، در خصوص اهمیت دوران نوجوانی در شکل‌گیری شخصیت در بزرگسالی سخن گفت.

مدیرکل کانون در ادامه با بیان این نکته که شما به آنچه که در مراکز فرهنگی‎هنری اجرا می‌شود، آگاهی کافی دارید، گفت: سابقه‌ی عضویت شما در کانون و مشارکت پویا در انجام فعالیت‌های گوناگون فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی نشان از آشنایی کامل شما با کانون دارد.

سالاری در این بخش از سخنان خود از مشاوران نوجوان، با عنوان «نخبه» یاد کرد و افزود: کسب موفقیت‌های استانی و ملی، که به واسطه‌ی کشف و پرورش استعدادها صورت گرفته، شما را در جایگاه الگویی مناسب برای دیگر اعضا قرار داده است و یکی از دلایل انتخاب شما برای حضور در گروه مشاوران، همین موضوع است.

وی ادامه داد: شما به واسطه‌ی نگاه دقیق به مسایل و ارایه‌ی پیشنهادهای راهگشا، نقش مهمی در پویایی فعالیت‌ها و برنامه‌ها دارید که به ما در جریان برگزاری جشنواره‌ها و رقم زدن اتفاق‌های خوب برای کودکان و نوجوانان کمک می‌کند.

گفتنی است مشاوران نوجوان، پیش از سخنان مدیرکل ضمن معرفی خود، در خصوص فعالیت‌های کانون و بخش‌های مورد علاقه‌ی خویش صحبت و پیشنهادهای خود را ارایه کردند.

انتقال مسایل و نیازهای اعضا به مدیرکل، برگزاری منظم جلسات، دریافت طرح‌های و پیشنهادهای اعضا و بیان آن در جلسه جهت بررسی و هم‌اندیش از جمله مصوبه‌های این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =