گردهمایی کودکان و نوجوانان عاشورایی لرستان

گردهمایی کودکان و نوجوانان عاشورایی با عنوان «میهمانان کوچک امام حسین (ع) » همزمان با سراسر کشور در روز یکم مرداد مصادف با روز پنجم محرم در اداره کل کانون و مراکز فرهنگی هنری و مساجد و حسینیه ها استان لرستان برگزار می شود.

محمدجواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ضمن تسلیت به مناسبت آغاز ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله حسین(ع) گفت: گردهمایی کودکان و نوجوانان عاشورایی با عنوان میهمانان کوچک امام حسین (ع) همزمان با سراسر کشور در روز یکشنبه یکم مردادماه 1402 مصادف روز پنجم محرم برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
وی افزود: با هماهنگی های به عمل آمده از سوی شورای فرهنگی اداره کل کانون لرستان، این گردهمایی در شهرستان های خرم آباد، الشتر و سایر مراکز فرهنگی هنری سراسر استان اجرا خواهد شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان  بیان داشت: مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری ویژه‌برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان را درکنار این برنامه اجرا خواهند خواهند کرد.
محمدی در پایان گفت: 30 مرکز کانون پرورش فکری شامل 20مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی در شهر ها و روستاهای سراسر استان فعالیت می کنند.  

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =