کانون پرورش فکری محیطی مناسب برای فرهنگ‌سازی و پرورش استعدادها از سنین کودکی

شهردار سراوان در جمع اعضای مرکز فرهنگی‌هنری این شهرستان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را محیطی مناسب برای فرهنگ‌سازی از سنین کودکی خواند و از مربیان قدردانی کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، شهردار سراوان میزبان مربیان و اعضای مرکز فرهنگی‌هنری این شهرستان بود.

مصطفی خدارحمی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از همجواری مرکز فرهنگی‌هنری سراوان با شهرداری، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با توجه به خدمت‌رسانی به فرزندان ایران اسلامی، حق بزرگی برگردن همه‌ی ایرانیان دارد.

وی ادامه داد: بسیاری از دستگاه‌ها در زمینه‌ی تعلیم کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کنند اما کانون در جهت کشف و پرورش استعدادهای مخاطبان خود تلاش می‌کند و همین کارکرد، تفاوت میان کانون و دیگر سازمان‌ها را رقم می‌زند.

شهردار سراوان، هم‌چنین، گفت: کانون محیطی مناسب برای فرهنگ‌سازی از سنین کودکی است و به همین سبب ما امیدواریم که به کمک مربیان هنرمند کانون، در زمینه‌ی انتقال مسایل فرهنگی به کودکان و نوجوانان، به ویژه در جهت اعتلای فرهنگ شهروندی، موفق عمل کنیم.

خدارحمی، با تسلیت فرارسیدن محرم، از عاشورا به عنوان یکی از ظرفیت‌های عظیم فرهنگی نام برد و آمادگی مجموعه‌ی شهرداری را برای همکاری با مرکز سراوان در زمینه‌ی اجرای برنامه‌های موثر در این زمینه، اعلام کرد.

اجرای طرح همیار شهردار و آموزش اعضا و تجهیز و افتتاح پارک جنب مرکز، دیگر قول‌های شهردار به مهمانان بود تا بتوانند در کنار حضور در کانون، از امکانات پارک هم استفاده کنند.

 اعضا نیز در جریان این دیدار ضمن اهدای عروسک سارا به شهردار، از تلاش‌های وی و همکارانش قدردانی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =