تبیین فرهنگ عاشورا برای کودکان و نوجوانان یک وظیفه همگانی است

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با حضور در همایش کودکان عاشورایی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن قدردانی از برگزاری چنین برنامه‌ای، تبیین فرهنگ عاشورا برای کودکان و نوجوانان را یک وظیفه همگانی است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری در همایش کودکان عاشورایی شرکت کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت ایام، به سبب برگزاری ارزشمند اولین همایش کودکان عاشورایی در کشور، توسط مجموعه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تبریک گفت و افزود: امیدوارم بتوانیم بخشی از تکلیف‌مان را در تبیین فرهنگ عاشورا و تبیین فرهنگ محرم و صفر برای جامعه‌ی هدف، به ویژه کودک و نوجوان، انجام دهیم.
رضا شریفی در ادامه از مربیان کانون به واسطه‌ی تلاش و دغدغه‌ی آنان در نهادینه کردن فرهنگ عظیم عاشورا در بین سرمایه‌های اصلی اجتماعی کشور قدردانی کرد.
وی سپس گفت: یکی از هدف‌گذاری‌های دشمنان برای توقف قدرت جمهوری اسلامی، تمرکز برروی نسل جدید است تا با ایجاد انحراف و شکاف آنان را نسبت به انقلاب غریبه کند.
شریفی ادامه داد: بالاترین علت وجود انقلاب «محرم و صفر» است و به همین دلیل دشمن، سعی در دور کردن این نسل از محرم و صفر دارد؛ پس تکلیف ما را در این حوزه بسیار مهم و حیاتی است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، از نقش مهم کودکان و نوجوانان در تحقق آن نام برد و گفت: مقام معظم رهبری هم تاکید ویژه‌ای بر پرورش فکری این گروه‌های سنی دارد که کانون در حال ایفای این نقش‌هاست.
وی در پایان خطاب به دختران حاضر در همایش گفت: شما آینده سازان و مدیران این مملکت هستید و آینده‌ی ایران به دستان شما رقم می‌خورد.

تبیین فرهنگ عاشورا برای کودکان و نوجوانان یک وظیفه همگانی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =