بازدید مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی از مرکز فرهنگی وهنری شهرستان درمیان

طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان خراسان جنوبی با سفر به شهرستان درمیان از مراکز فرهنگی و هنری کانون بازدید و از نزدیک در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز ثابت و سیار کانون در این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ حمیدی در این بازدید که صبح امروز ۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ با همراهی زهره نادر پور کارشناس مسئول امور اداری کانون استان انجام شد از بخش‌های مختلف به ویژه طرح‌های عمرانی مرکز بازدید و در ادامه با همکاران خود گفت‌وگو کرد.

مدیر کل کانون استان در این گفت‌وگو برتوجه به سیره‎ و سبک زندگی ائمه تاکید کرد و گفت: لازم است آموزه‌ها و پیام عاشورا به کودکان و نوجوانان و نسل امروز به درستی و در قالب برنامه‌های خلاق منقل شود تا مخاطبان ما در کانون با  الگو گرفتن ازآنان در مسیر درست زندگی قرار گیرند.

وی خانواده محوری برنامه‌ها، جذب و پایدار سازی اعضا را از اولویت‌های برنامه‌های کانون در مراکز ثابت و سیار دانست و تصریح کرد: در همین راستا و هچنین در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با مواد مخدر و .. تفاهم‌نامه‌هایی از سوی کانون کشور با دستگاه‌های ذی ربط منعقد شده است که باید در جهت اجرایی شدن آن بیشتر از گذشته در مراکز تلاش شود.

حمیدی در ادامه با تاکید بر توجه ویژه به نوجوانان در برنامه‌های مرکز، برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کارگاه‌های حال خوش زندگی از قبیل مهارت‌های زندگی، مهارت نه گفتن، نوجوان جرات‌مند و ... را خواستار شد.

در ادامه این نشست، رقیه امانی مربی مسئول مرکز ثابت شهرستان درمیان گزارشی از مهمترین برنامه‌های کانون در تابستان و همچنین پیشرفت طرح‌های عمرانی مرکز ارایه داد.

گفتنی است در شهرستان درمیان یک مرکز ثابت و دو کتاب‌خانه سیار روستایی به کودکان و نوجوانان این شهرستان مرزی استان خدمات رسانی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =