تجلیل از مربی مسئول کانون پرورش فکری شهرستان درمیان در زمینه عفاف و حجاب

در حاشیه جلسه ستاد عفاف و حجاب و آیین تجلیل از فعالان حوزه عفاف و حجاب در اقشار کارمندی از رقیه خلیلی مربی مسئول کانون پرورش فکری شهرستان درمیان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ در جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان درمیان که با حضور فرماندار، ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن و جمعی از مسئولان این شهرستان همزمان با ۱۴ مرداد ۱۴۰۲  برگزار شد، رقیه خلیلی مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری کانون در این شهرستان در زمینه عفاف و حجاب اقشار کارمندی و همچنین به عنوان زنان تاثیر گذار و فعال اجتماعی و دارای پوشش اسلامی در محیط کار از سوی سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان مورد تقدیر قرار گرفت.

فرجامی فرد فرماندار شهرستان درمیان در این جلسه شهرستان درمیان را در رعایت عفاف و حجاب پیشرو دانست و گفت: حجاب نشان دهنده ارزش والای زن است و زن، زندگی، آزادی شعار اسلام است که عده ای آن را ابزار اهداف ضداسلامی خود کرده اند.

وی با اشاره به اهمیت بنیان خانواده در جامعه ،اصلاح خانواده را برابر با اصلاح جامعه دانست و افزود : در حوزه فرهنگی و تربیت فرزندان باید از رفتار دوگانه اجتناب کرد و از بانوان خواست در انجام امور اجتماعی و تربیت فرزندان  حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند.

گفتنی است: مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در طول سال ویژه برنامه های مختلفی را با هدف توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بین کودکان ونوجوانان برگزار می کنند.

تجلیل از مربی مسئول کانون پرورش فکری شهرستان درمیان در زمینه عفاف و حجاب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =