سید احمد میرزاده شاعر و نویسنده حوزه کودک و نوجوان میهمان کانون پرورش فکری خراسان جنوبی می شود

نویسنده کتاب «نمی توان کلاغ» ماند فردا چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ میهمان کانون پرورش فکری خراسان جنوبی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، سیداحمد میرزاده شاعر و نویسنده خراسانی متولد ۱۳۵۴ است که تاکنون کتاب‌های شعری  زبادی چون «وقتی شنیدم آن خبر را»، «دختر بهار»، «میمونی که تماشای دعوا را دوست داشت» و آثار داستانی چون «خانه فانوسی»، «خیابان بهار» و «ببرها هنوز نعره می‌کشند» از او منتشر شده و «نمی توان کلاغ ماند» را می توان یکی از مهمترن آثار این نویسنده برشمرد که از سوی انتشارات کانون پررش فکری کودکان ونوجوانان به چاپ رسیده است.

میرزاده فردا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح در محل مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون پرورش فکری بیرجند میهمان کودکان ونوجوانان استان خواهد بود.

نشست نقد  کتاب «نمی توان کلاغ ماند» با حضور اعضای نوجوان مراکز بیرجند، حضور در نشست انجمن شاعران نوجوان «راه زینه»، حضور در گردهمایی مربیان ادبی مراکز کانون و برگزاری کارگاه شعر ویژه مربیان ادبی از دیگر برنامه‌های حضور یک روزه این شاعر در کانون پرورش فکری استان است.

گفتنی است: معاون تولید انتشارات آستان قدس رضوی، عضو هیات مدیره انجمن قلم ایران، مدرس دانشگاه امام رضا (ع) بخشی از فعالیت‌های این شاعر و نویسنده برجسته‌ی حوزه کودک و نوجوان است.

سید احمد میرزاده شاعر و نویسنده حوزه کودک و نوجوان میهمان کانون پرورش فکری خراسان جنوبی می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =