من از دامن کانون نماینده مردم شدم

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی برای ارتقای فرهنگ و هنر حوزه کودک و نوجوان با مدیرکل و اعضای شورای فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین به رایزنی نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ 19 مرداد 1402 فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین،آبیک و الوند در مجلس شورای اسلامی با حضور در شورای فرهنگی کانون قزوین طرح های الویت‌دار و شاخص‌های کیفی حوزه فرهنگ کودک و نوجوان را مورد بررسی قرار داد.

در آغاز این نشست سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با خیرمقدم گویی به این نماینده، با اشاره به دغدغه فرهنگی مهمان کانون که تاکنون توجه و پشتیبانی قابل توجهی را از طرح‌ها و برنامه‌های کانون داشته است، ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های وی و دیگر مسئولان شمار بیشتری از کودکان و نوجوانان مناطق کمتر برخوردار از فعالیت‌های متنوع کانون برخوردار شوند.

در ادامه این نماینده با اشاره به تجربه شخصی خود درباره نقش کانون و آموزش‌های آن در بالندگی و توانمندی افراد برای همکاری و مساعدت در راستای تامین اعتبار برای بهره مندی بیشتر مخاطبان از فعالیت‌ها و حضور موثر کانون قول مساعد داد.

وی با تاکید بر پرداخت بیشتر به مورد شاخص حجاب و عفاف ، کانون را دارای ظرفیت مناسب برای فرهنگ‌سازی و رویکرد تربیتی دراین مقوله دانست.

محمدبیگی هم‌چنین با تاکید براثرگذاری و جایگاه کانون و فعالیت‌های آن حمایت از کانون را گامی بلندو موثر در مقابله با آسیب‌ها و تهدیدهای موجود در جامعه امروز برشمرد.

وی استفاده بهینه و سازنده از ظرفیت مراکز فرهنگی و هنری کانون را در تبیین و نهادینه‌سازی ارزش‌ها و هنجارهای جامعه نیازمند توجه و زمینه‌سازی مسئولان دانست.

در ادامه اعضای شورای فرهنگی کانون با برشماری بخشی از اقدامات کانون در سال جاری، شماری از نیازمندی‌ها و مسائل پیش روی کانون را مطرح کردند.

در پایان این نشست مدیرکل کانون بار دیگر خواستار همراهی بیشتر مسئولان برای خدمات‌رسانی گسترده‌تر و بروزتر کانون در سطح استان و افزایش تعداد مراکز فرهنگی و هنری استان شد.

من از دامن کانون نماینده مردم شدم

من از دامن کانون نماینده مردم شدم

من از دامن کانون نماینده مردم شدم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =