بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس از کانون پرورش فکری شماره یک این شهرستان

علی اکبر رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس از مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بازدید و در جریان برنامه‌های این مرکز در ایام تابستان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، در این بازدید که صبح امروز ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۲ انجام شد رحیمی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز از کارگاه‌های اوقات فراغت تابستان نیز بازدید و با مربیان و کودکان ونوجوانان حاضر در این کارگاه‌ها  گفت و گو کرد.

  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در این بازدید با بیان اینکه دشمنان با استفاده از فضای مجازی سعی در بدست گرفتن افکار فرزندان ما را دارند خواستار انجام کار فرهنگی بیشتر در حوزه‌های مختلف به ویژه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آسیب‌های ناشی از فضای مجازی شد.

گفتنی است در این بازدید ریحانه مجردی مربی مسئول این مرکز نیز طی گزارشی به بیان اهم برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز پرداخت.

گفتنی است مرکز فرهنگی و هنری شماره یک طبس قدیمی ترین مرکز فرهنی و هنری کانون در استان است که در سال ۱۳۵۰ تاسیس شده است و پس از زلزله سال ۱۳۵۷ در محل پارک کودک شهر طبس بازسازی و از سال ۱۳۶۰ تا کنون به مخاطبان خود در حوزه‌های فعالیت‌های کتاب محور از جمله امانت دهی کتاب، قصه گویی، شعرخوانی، معرفی شخصیت، معرفی سرزمین، معرفی کتاب، نشریه دیواری، مسابقات، فعالیت‌های مذهبی و مناسبتی، بازی و سرگرمی، کاردستی و کارگاه‌های هنری مانند نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و عکاسی، کارگاه‌های ادبی، نمایش عروسکی، نمای خلاق، سرودخوانی، کتاب و کتابخوانی و ... به مخاطبان خود خدمات رسانی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =