همزمان با روز جهانی مسجد پویش" آوای مسجد" در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

واحد آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۳۱ مرداد روز جهانی مسجد، فراخوان ادبی هنری "آوای مسجد" را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حجت الله آسمند مدیر کل استان ضمن تاکید نسبت به حفظ کرامت و فضای معنوی مساجد افزود: پویش آوای مسجد با هدف ارج نهادن به نقش سازنده‌ی مساجد در تربیت نسل‌های متدین و صیانت از آن‌ها به عنوان اماکن مقدس برای اوج گرفتن و رسیدن به قرب الهی برگزار می شود.

وی تبیین قداست و عظمت مساجد در بین نسل کودک و نوجوان را به عنوان نهادهای دینی تاثیر گذار جامعه‌ی اسلامی از وظایف مهم و رسالت دستگاه‌های فرهنگی بر شمرد و افزود: مسجد بستر فرهنگی مناسبی به منظور تبیین آموزه‌های دینی به نسل حاضر است.
فراخوان آوای مسجد در سه بخش: عکاسی از مسجد، نامه به مسجد و خاطرات مسجد ویژه‌ی اعضای ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گروه‌های سنی ۱۲_۹ سال و ۱۸_۱۲ سال برگزار می‌گردد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از مسیرهای اعلام شده در پوستر فراخوان حداکثر تا ۵ شهریور  به دبیرخانه‌ی این پویش ارسال نمایند.

لازم به ذکر است آثار برگزیده پس از بررسی و داوری نهایی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

همزمان با روز جهانی مسجد پویش" آوای مسجد" در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =