ادامه‌ی همکاری‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با کانون اصلاح و تربیت

زینب عاشری و سیدجواد تهامی در دیدار مشترک بر لزوم ادامه ی همکاری های کانون پرورش فکری و کانون اصلاح و تربیت تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، در ابتدای این دیدار تهامی ضمن تبریک انتصاب زینب عاشری به عنوان مدیر کل کانون از زحمات همکاران کانون برای برگزاری کارگاه‌های فرهنگی، هنری در ندامتگاه فردیس ویژه‌ی نوجوانان کانون اصلاح و تربیت قدردانی کرده و با اشاره به محیط‌های آسیب‌زایی که سبب به وجود آمدن بزه و گرفتار شدن نوجوانان شده است از مدیر کل جدید کانون خواست تا تعاملات فرهنگی اینن دو سازمان، در سطوح گسترده‌تری ادامه پیدا کند؛ این مقام مسؤول خواست همکاران کانون با تخصصی که در زمینه ی برقراری ارتباط با نوجوانان دارند به مدد همکاران ندامگاه آمده و دوران حضور این نوجوانان در کانون اصلاح و تربیت را به دوران رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی، هنری آنان بدل کنند.

عاشری نیز ابراز امیدواری کرد که بتوان با بررسی های کارشناسی فعالیت های درخور و شایسته‌ای را برای این دسته از نوجوانان اجرا کرد و نتایج قابل قبولی را نیز دریافت کرد. گفتنی است یوسف پیری، معاون فرهنگی ندامتگاه فردیس نیز در این دیدار حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =