کانون از دورهمی‌های فرهنگی خانوادگی استقبال می کند

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری در بازدید از اداره‌کل کانون استان البرز و مرکز شماره ۳ کانون کرج بر ضرورت بسترسازی لازم جهت حضور بیشتر خانواده‌ها در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تأکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری از مدیرکل کانون استان البرز خواست، ظرفیت‌های مهم استان از جمله همجواری با تهران و وجود اقوام و فرهنگ‌های مختلف را مورد توجه قرار داده و برای برگزاری برنامه‌های پربار فرهنگی از این ظرفیت‌ها استفاده کند.

معاون فرهنگی کانون با حضور در کارگاه‌های ویژه‌ی این مرکز و کتابخانه سیار، از نزدیک در جریان فعالیت‌های مربیان قرار گرفت و بر استفاده از ظرفیت‌ها و تجربه‌های همکاران تأکید کرد.

فلاح با اشاره به حضور خانواده‌ها، پدرها و مادرها، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و تبدیل شدن مراکز کانون به محلی برای دورهمی‌های خانوادگی گفت: کانون پرورش فکری باید محل مراجعه‌ی خانواده‌ها باشد و خانواده‌ها این فرصت را داشته باشند تا با همدیگر در دورهمی‌های فرهنگی حضور یافته و از فعالیت‌های مناسب بهره‌مند شوند.

همچنین زینب عاشری، مدیرکل کانون استان البرز ضمن معرفی ظرفیت‌های مختلف استان از چشم‌اندازهای ترسیم شده برای برنامه‌های فرهنگی و هنری در این استان خبر داد.

در این بازدید که عصر روز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ انجام شد، فروهر معدنی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =