دست سازه های کودکان و نوجوانان استان راهی مسیرهای پیاده روی اربعین شد

طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی از ارسال قریب به هزار دست سازه و هدیه کودکان ونوجوانان استان جهت توزیع بین مهمانان کوچک امام حسین(ع) در مسیر پیاده روی اربعین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ مدیر کل کانون از تولید بیش هزار دست سازه و بسته هدیه توسط کودکان ونوجوانان استان در راستای پویش هدیه به مسافران کوچک اربعین خبر داد.

حمیدی در خصوص اجرای این پویش گفت: مراکز کانون در سطح استان در 24 مرداد ماه 1402 پذیرای تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان و والدین بود که به منظور تولید دست سازه‌های زیبا در محل این مراکز حضور یافتند.

علاوه بر این خانوادها هدایای خود به کودکان و نوجوانان حاضر در راهپیمایی عظیم اربعین را نیز به مراکز کانون تحویل دادند که در مجموع قریب به هزار دست سازه و هدیه کودکان و نوجوانان استان جمع آوری و پس از بسته بندی جهت توزیع بین مسافران و میهمانان کوچک امام حسین(ع) در مسیرهای پیاده روی ارسال شد.

وی افزود: این دست سازه‌ها  شامل سربند میهمانان کوچک امام حسین (ع)، عروسک، گیره روسری، گل سر ، کتاب، لوازم التحریر، کاردستی‎های دست ساز سبک و کاربردی  اعضای کانون است که در قالب بسته‌های فرهنگی در موکب آل یاسین در کاظمین و مرز میرجاوه استان سیستان و بلوچستان و سایر مسیرها، با شعار میهمانان کوچک امام حسین (ع) به مسافران کوچک پیاده روی اربعین اهدا خواهد شد.

#میهمانان_کوچک_امام_حسین

دست سازه های کودکان و نوجوانان استان راهی مسیرهای پیاده روی اربعین شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =