تمرکز بر استعدادیابی مخاطبان هدف فعالیت‌های کانون است

فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور از مرکز فرهنگی هنری سروستان بازدید و از نزدیک با مربی‌مسوول مرکز دیدار و گفتگو کرد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در روز اول از سفر خود به استان فارس از مرکز فرهنگی هنری سروستان بازدید و از نزدیک در جریان عملکرد مربیان و مشکلات ایشان قرار گرفت.
معاون فرهنگی کانون کشور با حضور در استان فارس  از مرکز  سروستان بازدید کرد
فلاح ضمن ابراز خورسندی از عملکرد مناسب مرکز سروستان، بر افزایش تعداد کلاس‌های رایگان پایه در مراکز، ضرورت عضویت در کانون به عنوان پیش‌شرط ثبت‌نام در کلاس‌های فرهنگی هنری و تقویت کتاب‌خانه‌های پستی تاکید کرد و یکی از مـأموریت‌های کانون برای اعتلای فعالیت‌ها را جذب استعدادهای ویژه و تمرکز بر امر استعدادیابی مخاطبین، برشمرد.
در ادامه فلاح طی بازدید از فضای فرهنگی آموزشی مرکز، معرفی و نمایش ویژه کتب جدیدی که اخیراً به مراکز کانون ارسال شده را به عنوان یکی از نقاط قوت مراکز برشمرد.
علی خواجه‌نژادیان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کانون فارس، نسبت به معرفی مرکز سروستان و مربیان پرداخت و از دغدغه‌ها و چالش‌های موجود در مراکز فارس سخن گفت.
مرکز فرهنگی هنری سروستان در ۷۰ کیلومتری شیراز واقع شده و از سال۱۳۶۱ فعالیت برای کودکان و نوجوانان را آغاز کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =