بازدید معاون سیاسی و امنیتی استاندار ازغرفه کانون در نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی خراسان جنوبی

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی به همراه جمعی از مسئولان حاضر در آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی خراسان جنوبی از غرفه فرهنگی و هنری کانون در این نمیشگاه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، طالبی معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی، به همراه مدیر کل فرهنگی و ارشاد اسلامی، فرماندار بیرجند و جمعی از مسئولان استانی در آیین افتتاح دومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی و اسلامی در خراسان جنوبی از غرفه کانون در این شهرستان بازدید کردند.

طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این بازدید گزارشی از برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری ارایه داد و گفت: کانون پرورش فکری خراسان جنوبی با برپایی نمایشگاه آثار هنری منتخب کودکان ونوجوانان استان، دست سازه‌های ویژه میهمانان کوچک امام حسین(ع) در اربعین و برگزاری ایستگاه‌های نقاشی و معرفی کتاب، معرفی خدمات کانون و... پذیرای کودکان و نوجوانان است.

وی افزود: در ایستگاه نقاشی پیش‌بینی شده  از سوی کانون در این نمایشگاه، کودکان ونوجوانان تصاویر مورد علاقه و پیشنهادی خود برای جلد و بسته بندی نوشت افزارهای ایرانی و اسلامی را به تصویر می کشند.

گفتنی است این نمایشگاه  از ۲۹ مرداد ماه به مدت یک هفته از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب در بیرجند، بلوار صیاد شیرازی، بازارچه دائمی صنایع دستی، جنب فرهنگسرای شهر دایر است و فرهنگ سازی حمایت از تولید داخلی و همچنین تقویت فرهنگ ایرانی اسلامی از اهداف آن عنوان شده است.

بازدید معاون سیاسی و امنیتی استاندار ازغرفه کانون در نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی خراسان جنوبی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =