سوگواره‌های سالگرد شهادت حضرت رقیه (س) در مراکز اقبالیه و آوج کانون استان قزوین

به مناسبت سالگرد شهادت حضرت رقیه(س)، مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقبالیه و آوج دو ویژه برنامه اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ 31 مرداد 1402 هم‌زمان با سالگرد شهادت حضرت رقیه(س) مراکز فرهنگی و هنری کانون در اقبالیه و آوج دو ویژه برنامه سوگواری برگزار کردند.

مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه ویژه برنامه «سوگ دردانه حضرت امام حسین(ع)»را با حضور سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، امام جمعه، رییس و اعضای شورای شهر اقبالیه، مسئول دفتر عمرانی استاندار و رییس مرکز نیکوکاری رهروان حضرت زینب (س) و شمار دیگری از مسئولان استانی و شهر اقبالیه برگزار کرد.

در این برنامه که تعدادی از خانواده شهدا در کنار اعضای کانون مهمان آن بودند، تلاوت قرآن مجید، پخش سرود ملی، نوحه خوانی مداح اهل بیت(علیهم السلام)، شعرخوانی اعضا، قصه‌گویی مربیان کانون، سخنرانی امام جمعه اقبالیه و پذیرایی با نذری‌های متبرک انجام شد.

به همت مرکز فرهنگی و هنری کانون آوج هم به این مناسبت یک برنامه عزاداری با حضور اعضای مرکز شامل زیارت عاشورا و نوحه‌خوانی و سینه زنی در تکیه حضرت علی اکبر(ع) واقع در محله کانون برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =