سرمایه انسانی کانون، خلاق و بالنده است

مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سفر به کانون استان قزوین از مراکز فرهنگی هنری و کانون زبان این استان بازدید و با مربیان و اعضا دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، روح‌الله عباسی‌نژاد روز ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ با همراهی سیدعلی‌اکبر موسوی مدیرکل استان قزوین، بازدید خود را با حضور در گلزار شهدای بویین‌زهرا و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام والای ایشان آغاز کرد.

قدردانی از تلاش و همدلی همکاران مراکز

مدیر دفتر مرکزی حراست کانون با حضور در مراکز فرهنگی و هنری بویین‌زهرا، سگزآباد و مرکز شماره یک تاکستان به گفت‌وگو با اعضا و مربیان پرداخت.

بر همین اساس بررسی دغدغه‌ها و مشکلات مراکز و کارگاه‌ها از جمله مواردی بود که در این بازدید انجام شد.

عباسی‌نژاد از تلاش و همدلی همکاران مراکز در پیشبرد اهداف و آرمان‌های کانون و کسب اعتماد و اعتبار بیشتر در جامعه و در بین خانواده‌ها قدردانی کرد.

سرمایه انسانی کانون، خلاق و بالنده است

تولید آثار نو و خلاق در زمینه فعالیت‌های هنری

روح‌الله عباسی‌نژاد در بازدیدی از مجتمع فرهنگی و هنری کانون استان قزوین، از اجرای مقدماتی نمایش سایه‌ای با عنوان «پروازهای پرپر» به نویسندگی و کارگردانی مهدی مردانی کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون قزوین که برای اجرا در روزهای اربعین در دست تهیه بود، دیدن کرد.

مدیر دفتر حراست کانون با قدردانی از تلاش همکاران، تولید و عرضه آثار خلاق را در زمینه فعالیت‌های هنری، رویکردی پرفایده، عمیق و اثربخش دانست که زمینه جلب و جذب مخاطب را فراهم می‌آورد.

عباسی‌نژاد، سرمایه انسانی کانون را خلاق و بالنده دانست و با اشاره به بازدید از مراکز فرهنگی و هنری استان، این مجموعه را پویا و رو به رشد توصیف کرد که می‌تواند با استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود به اهداف، آرمان‌ها و وظایف ذاتی کانون در راستای خدمت به نسل پایه کمک ویژه‌ای کند.

سرمایه انسانی کانون، خلاق و بالنده است

وی وجود خلاقیت در برنامه‌های خرد و کلان را از امتیازهای شاخص و مقایسه­ای در ارائه خدمات فرهنگی برشمرد و همکاری با دستگاه‌های همسو را راهکاری مطلوب برای هم‌افزایی و افزایش کیفیت خدمات معرفی کرد.

عباسی‌نژاد در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت اخلاق‌مداری و توسعه فضای تکریم و تعاون گفت: مجموعه کانون خانواده‌ای مشترک است که باید در تعامل با هم به حفظ حرمت و صیانت از داشته‌های آن کمک کنیم و البته دغدغه ما ایجاد آرامش و فضای امنی است که در آن، فرایند کار سالم دنبال شود.

سیدعلی‌اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین نیز در این نشست، حراست کانون را زمینه‌ساز فضایی امن و اعتمادساز برای همه همکاران دانست.

سرمایه انسانی کانون، خلاق و بالنده است

حضور در کانون زبان استان قزوین

بخش بعدی سفر عباسی‌نژاد حضور در کانون زبان استان قزوین بود، وی از کانون زبان به عنوان بخشی از کانون پرورش فکری و مجموعه‌ای معتبر و معتمد در سراسر کشور نام برد که باید مسئولان امر ضمن حفظ کیفیت آموزش و سلامت فضای آموزشی، سرمایه اجتماعی و باور مثبت خانواده‌ها را تثبیت کنند.

وی همچنین اهتمام به چارچوب‌ها و اصول قانونی مراکز آموزشی از سوی مدرسان و زبان‌آموزان را امری بدیهی و الزامی دانست و نظارت قانونی بر اجرای صحیح آن را با حفظ احترام، یادآور شد.

سرمایه انسانی کانون، خلاق و بالنده است

تلفیق باورهای دینی و هنر برای تولیدات فاخر فرهنگی

مدیر دفتر مرکزی حراست کانون در پایان سفر یک روزه و در جریان بازدید از کارگاه دست‌سازه‌های مناسبتی ستاد اربعین کانون قزوین گفت؛ تلفیق و تلازم باورهای دینی و هنر برای تولیدهای فاخر فرهنگی، بسیار موثر است و امروز کارشناسان کانون در این جریان فرهنگی، فعال و خلاق و برجسته دیده می‌شود که مایه افتخار است و باید قدردان تلاش هنرمندانه مربیان و کارشناسان خوب‌مان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =