کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای در کانون پرورش فکری خراسان جنوبی

با حضور حجت الاسلام والمسلمین قاسم فلسفی کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای ویژه کارشناسان و مربیان مراکز کانون در سطح استان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی؛ این کارگاه آموزشی که طی دیروز و امروز ۲ شهریورماه ۱۴۰۲ و درآغاز هفته دولت به صورت حضوری و مجازی ویژه کارشناسان اداره کل و مربیان مراکز کانون در سطح استان برگزار شد.

بر همین اساس حجت الاسلام و المسلمین فلسفس مسئول واحد سواد رسانه سازمان فضای مجازی موسسه سراج سواد رسانه‌ای حلقه مفقوده فضای کنونی، ضرورتی انکارناپذیر دانست که جامعه به آن نیاز مبرم دارد و باید در این مبحث، گام‌های اساسی برداشته شود.

وی در بخشی از مباحث خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای جهاد تبیین گفت: در شرایط فعلی که افراد با انبوهی از اطلاعات درست و نادرست مواجه هستند و سردرگمی در اخبار فضای مجازی بیشتر از همیشه متصور است، برای رسیدن به قله‌های تبیین نیز نیازمند ارتقا سواد رسانه‌ای هستیم.  

در ادامه این کارگاه مفهوم سواد رسانه‌ای، میزان استفاده کودکان ونوجوانان از گوشی های همراه و فضای مجازی و تبعات آن و استفاده درست از فرصت فضای مجازی و... از دیگر مواردی بود که توسط مدرس کارگاه بیان و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =