نشست سرپرست کانون گلستان با دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر

جلسه مشترک دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر با سرپرست و تعدادی از کارشناسان کانون گلستان با موضوع بررسی ظرفیت‌های مشترک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این جلسه سرپرست کانون گلستان با بر شمردن ظرفیت‌های کانون استان از جمله نیروی متخصص و ماهر و همچنین تجهیزات برای برنامه‌های فرهنگی گفت: در خصوص تولید عروسک نه! اقدامات اولیه از جمله طراحی آن صورت گرفته و آماده ساخت است.

نشست سرپرست کانون گلستان با دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر

الهه غیناقی اشاره کرد: با قول حمایت مالی شورای مبارزه با مواد مخدر، کانون استان به زودی اقدام به ساخت نمایش عروسکی کوتاه ۱۳ قسمتی خواهد کرد.

غیناقی در ادامه افزود: در این نمایش عروسکی محورهایی از جمله آموزش و آگاه سازی خانواده، مهارت های مثبت روانشناختی و همچنین تقویت مهارت نه گفتن در کودکان و نوجوانان دیده شده است.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر نیز با قوی بر شمردن ظرفیت‌های کانون ضمن حمایت از اجرایی نمودن بندهای تفاهم نامه کشوری اعلام آمادگی کرد.

مهدی طالبی با اشاره به اثرگذار بودن فعالیت‌های میدانی،  اجرای پیک امید در مناطق آسیب دیده را خواستار شد.

در این جلسه کارشناسان نیز به ارائه نکته نظرات خود پرداختند.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک تفاهم‌نامه امضا کرده بودند که این جلسه در راستای پیاده‌سازی اهداف آن بوده است.

نشست سرپرست کانون گلستان با دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =