کد خبر: 329744
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷
بازدید 245
اجرایی متنوع برای هفتمین نشست طرح استانی کتاب چای کانون قزوین

هفتمین اجرای طرح کتاب‌چای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با برگزاری یک اردوی آموزشی و استقبال از پویش بچه‌های اربعین همراه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین هفتمین نشست کتاب‌چای اعضا و مربیان کانون استان قزوین در فضایی تازه در سایت پژوهشی انرژی‌های تجدید پذیراستان در منطقه طالقان برگزار شد.

برنامه شهریوری کتاب چای با موضوع شناخت انرژی‌های تجدید پذیر توسط اعضای علاقه‌مند، مطالعه کتابهای انرژی باد، انرژی خورشید، انرژیِ آب و نقد و بررسی آنها با یک بازدید علمی از سایت انرژی های تجدید پذیر استان در طالقان همراه شد.

برای برگزاری این برنامه نخست برای اجرای بازدید علمی 32 نفر از اعضای علاقه‌مند از مراکز فرهنگی و هنری استان، مربیان مرکز فرهنگی و هنری الوند که میزبان این نشست بودند با واحد پژوهش اداره برق استان هماهنگ کردند و کتاب‌های مربوط به انرژی‌های تجدیدپذیر به اعضا معرفی شد.

در ادامه در بخش بازدید علمی این برنامه، اعضا با انواع ژنراتور، توربین های بادی نوری و حرارتی آشنا شدند و فایده و اثرات آن در آینده محیط زیست را بررسی کردند و به شیوه توجیهی با دریافت کننده‌های انرژی و اصطلاحات تخصصی آن آشنا شدند

در بخش دوم  این برنامه، اعضا در اتاق کنفرانس سایت به نقد و بررسی کتاب‌های مطالعه شده پرداختند و از طرف کارشناسان این مجموعه پژوهشی کتاب‌هایی با محتوای انرژی‌های نوین  به اعضا اهدا شد .

در بخش دیگری از این برنامه در استقبال و گرامی‌داشت اربعین حسینی (ع)بخشی از کتاب "تشنه لبان" با موضوع عاشورا توسط اعضا روخوانی و این کتاب به اعضا و کارکنان مجموعه میزبان معرفی شد.

اجرایی متنوع برای هفتمین نشست طرح استانی کتاب چای کانون قزویناجرایی متنوع برای هفتمین نشست طرح استانی کتاب چای کانون قزوین

اجرایی متنوع برای هفتمین نشست طرح استانی کتاب چای کانون قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =