خدمت‌رسانی به کودکان مناطق کم برخوردار در زمینه‌های هنری 

مدیر کل کانون البرز و رییس انجمن تجسمی استان، بر ضرورت خدمت‌رسانی به مناطق کم برخوردار تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز،زینب عاشری، مدیر کل کانون و فرج اله عطابکی، رییس انجمن تجسمی استان در نشست مشترکی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود را بررسی و بر خدمت‌رسانی به کودکان مناطق کم برخوردار تاکید کردند.

عاشری در مورد ابن دیدار گفت سعی داریم از ظرفیت‌ها بهره گرفته و در همکاری‌های مشترک، مناطق کم برخوردار را مورد توجه بیشتر قرار دهیم.

وی افزود با بچه های این مناطق ارتباط گرفته و آموزش‌ها را به دو صورت حضوری و مجازی به آن‌ها ارایه خواهیم کرد.

مدیر کل کانون البرز همچنین از برگزاری نشست‌های تخصصی ویژه، توسط همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با موضوع چگونگی کار با کودک و تلفیق این آموزش‌های با هنر اعضای انجمن به منظور ارتقای کیفی فعالیت‌ها و اجرای برنامه‌های مشترک برای هفته‌ی ملی کودک خبر داد.

این مقام مسؤول در ادامه بر جایگاه و هویت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و لزوم مرجعیت این سازمان در حوزه‌ی تخصصی کودک تاکید کرد اما گفت کانون قرار نیست تصدی‌گری کند و قرار است متولی باشد و همه‌ی فعالان حوزه‌ی کودک و نوجوان را دور هم جمع کند تا خدمت رسانی بیشتر و بهتری به کودکان و نوجوانان استان صورت پذیرد.

گفتنی است نازلی ایزدیار مسؤول شورای کودک و نوجوان انجمن و ندا ساعی کارشناس هنری کانون البرز هم در این نشست که صبح روز یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ برگزار شد، حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =