کد خبر: 329825
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
مولّدِ کارِ عمیق، موثر و ماندگار باشیم

مدیر دفتر حراست مرکزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کمک به رفع موانع دست و پاگیر در چارچوب اصول را از برنامه‌ها و اهداف حراست دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، روح‌الله عباسی‌نژاد در بخشی از مراسم معرفی مسئول حراست کانون استان ایلام، ایام اربعین حسینی را به همکاران و به‌ویژه فعالان حوزه‌ی اربعین تسلیت گفت.

وی با اشاره به فرازی از زیارت اربعین، ویژگی‌های اراده و اخلاص قلبی در مسیر کار برای خدا و مصادیق کار عمیق و ماندگار را بر شمرد و گفت: کار سطحی و کم اثر، هزینه است، و باید با همت بلند و اراده قوی، مولد کار عمیق، موثر و ماندگار باشیم.

عباسی‌نژاد با اشاره به رویکرد صیانتی، مراقبتی و پیشگیری از بروز مسائل و حواشی خاطرنشان کرد: حتما باید حافظ آرامش پایدار مجموعه کانون و سلامت کار کارکنان باشیم و این رویکرد، نقطه ثقل و تمرکز همه همکاران حراستی ما در سراسر کشور است.

مدیر دفتر مرکزی حراست کانون تصریح کرد: ساده‌انگاری و عادی‌انگاری در برخی رفتارها و امور، منشا بروز آسیب‌هایی هست که هزینه‌زاست و باید با نگاه فرهنگی، خادمانه و کرامت‌مدار مراقبت شود.

در بخشی از این مراسم مدیرکل کانون استان ایلام ضمن خداقوت به همکاران به خاطر حضور در ستاد اربعین، از حراست به عنوان مشاوری امین که همواره همراه و تکیه‌گاه همکاران است نام برد و افزود: ایجاد امنیت و فضایی آرام و باصیانت برای ایجاد انگیزه و انرژی، بخشی از وظایف حراست است.

فاطمه رستگار در ادامه به معرفی موکب‌های ستاد ملی اربعین کانون پرورش فکری و شرح فعالیت‌های آن در این روزها پرداخت.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از زحمت‌های فریبا صیدی قدردانی شد و مالک شفیعی به عنوان مسئول جدید حراست کانون استان ایلام منصوب شد.

کمک به رفع موانع دست‌ و پاگیر، از جمله اهداف حراست کانون است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =