اعزام گروه فرهنگی سفیران اربعینی از کرمانشاه به عراق

اعزام گروه سفیران اربعینی از کرمانشاه به عراق، توسط ستاد اربعین کانون استان انجام گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اعزام گروه سفیران اربعینی از کرمانشاه به عراق، توسط ستاد اربعین کانون استان انجام گرفت . 
این گروه متشکل از کارشناس امور فرهنگی، مربی مسئول فرهنگی و عضو کودک پسر کانون استان کرمانشاه به عنوان سفیران فرهنگی اربعینی کانون استان به عراق و در مسیر پیاده‌روی اربعین اعزام گردیدند .
سفیران اربعینی استان پس از ورود به عراق به اجرای فعالیت‌های مختلف همچون معرفی کتاب قصه‌های کربلا، آموزش کاردستی ساخت گنبد طلای مرقد مطهر سیدالشهداء و اجرای دیگر برنامه‌ها در این‌خصوص پرداختند .

اعزام گروه فرهنگی سفیران اربعینی از کرمانشاه به عراق
همچنین این گروه به تهیه و اجرای بیش از ۲۰۰  دست‌سازه در کشور عراق شامل عروسک‌های محرمی، سنجاق سینه‌های مزین به اسماءمقدس امام حسین(ع) و شهدای کربلا پرداخته و آنها را در بین کودکان و نوجوانان از ملیت‌های مختلف در شهرهای مقدس نجف‌اشرف و کربلای معلی توزیع نمودند و در میان راهپیمایان اربعینی به ترویج فرهنگ عاشورایی پرداختند و توانستند مخاطبان خاص خود را جذب نمایند و خاطرات زیبایی را برای  آنان رقم بزنند ...
لازم به ذکر است این گروه همچنان در کشور عراق حضور داشته و به اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های ویژه‌ی این ایام مشغول می‌باشند .

اعزام گروه فرهنگی سفیران اربعینی از کرمانشاه به عراق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =