نشست مجازی مسئولین مراکز کانون خراسان جنوبی برگزار شد

با هدف تشریح شیوه نامه طرح توسعه و ترویج کتاب‌خوانی و همچنین شیوه‌نامه اجرایی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی و برنامه‌های پیش روی مراکز نشست مجازی مسئولین مراکز ثابت و سیار استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، در این نشست که همزمان با ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار شد طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان اجرای شیوه نامه طرح توسعه کتاب‌خوانی با عنوان در مسیر دانایی و جشنواره بین المللی قصه گویی  با شعار «با قصه لبخند بسازیم» را فرصتی دانست که بتوانیم بیشتر از هر زمانی کانون پرورش فکری را به جامعه هدف معرفی کنیم.

 وی با تاکید بر خانواده محور بودن برنامه‌ها برحضور خانواده‌ها و اولیای تربیتی و ارائه طرح‌های خلاق در مراکز در اجرای این دو مهم تاکید کرد.

حمیدی ضمن قدرانی از تلاش همکاران خود در اجرای پویش کتاب‌خوانی گفت: در این برنامه‌های کتاب تشنه لبان، چهل روز عاشقانه و مثل باران بود، در راستای ویژه برنامه‌های ستاد اربعین کانون استان به خوبی از سوی مراکز و همچنین از طریق رسانه‌های صوتی و تصویری استان به مخاطبان معرفی شد و ادامه نیز خواهد داشت.

مدیرکل محترم استان در ادامه مباحث خود به تشکیل باشگاه‌های کتاب‌خوانی در مراکز، عمومی سازی جشنواره قصه گویی با حضور خانواده‌ها و اولیای تربیتی، معرفی کتاب‌های جدید در فضایی مشخص و مناسب و همچنین  مطالعه کتاب‌های تازه رسیده توسط مربیان جهت تشویق و ترغیب هر چه بیشتر و بهتر کودکان و نوجوانان به مطالعه تاکید کرد. 

در ادامه‌ی این نشست کارشناسان حوزه های فرهنگی، هنری و اداری کانون نیز به بیان مباحث حوزه کاری خود ازقبیل اجرای جشنواره قصه گویی و تغییرات شیوه نامه، برگزار باشگاه‌های کتاب‌خوانی  در مراکز و... پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =