حضور پر شور میهمانان کوچک امام حسین(ع) در فعالیت‌های کانون البرز

کودکان و نوجوانان کرجی، با حضور پر شور  در موکب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی  شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، روز چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین همزمان با سراسر کشور درکرج و شهرهای دیگر استان البرز، برگزار شد .

ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز با برپایی موکب فرهنگی و برنامه‌ریزی فعالیت‌های مختلف از کودکان و نوجوانان استان دعوت کرد تا در برنامه‌ی «میهمانان کوچک امام حسین(ع)» که در محل  امامزاده حسن (ع) و امامزاده محمد(ع) شهر کرج برگزار شده بود، حضور یافته و از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی استفاده کنند.

کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ با استقبال و حضور پر شور خود در این مکان‌ها از فعالیت‌ها بهره مند شدند.

معرفی مراکز و فعالیت‌های کانون، معرفی،  نقاشی و اهدای کتاب «گام به گام تا اربعین»، ساخت کاردستی ویژه‌ی دو گروه سنی کودکان و نوجوانان، برگزاری کارگاه هنری ویژه‌ی نوجوانان و اهدای سربند و نشان میهمانان کوچک امام حسین(ع) از برنامه‌های اجرا شده درموکب امامزاده محمد (ع) کرج یود .

گزارش تصویری ۱

گزارش تصویری ۲

حضور کتابخانه‌ی سیار کانون البرز در برنامه‌ی جاماندگان اربعین

کتابخانه‌سیار کانون البرز نیز  یکی از موکب‌های فرهنگی کانون در نزدیکی امامزاده حسن کرج بود که با اجرای فعالیت‌های نقاشی، چاپ و اهدای سربند از کودکان و نوجوانان استقبال کرد.

حضور پر شور میهمانان کوچک امام حسین(ع) در فعالیت‌های کانون البرز

گزارش تصویری

لازم به توضیح است زینب عاشری، مدیر کل و جمعی از کارشناسان و مربیان کانون در این ویژه برنامه حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =