تجلیل از مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون در سمنان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با حضور معاون فرهنگی کانون، از تلاش‌های مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی تجلیل کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، نبی‌اله خدابخشی در نشست صمیمی فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون با کارکنان، مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری این استان که عصر روز دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ در سالن کوثر برگزار شد، فرصت را مغتنم شمرد و با تقدیم لوح سپاس و هدیه از زحمت‌ها و تلاش‌های مؤثر فروهر معدنی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون به پاس خدمات شایسته در سمتِ معاون فرهنگی کانون استان سمنان قدردانی کرد.

تجلیل از مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون در سمنان

معاون فرهنگی کانون نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های نبی‌اله خدابخشی، آشنایی با ایشان را که از سطح فرهیختگی بالایی برخوردارند جای افتخار و مباهات دانست و اظهار داشت: کانون استان سمنان با وجود چنین مدیر کارآمد و رفتارمندی از سرمایه اجتماعی ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به نظر ستاد مرکزی مبنی بر استفاده از ظرفیت صف در ستاد، از نیروهای انسانی توانمند استان‌ها از جمله معاون فرهنگی کانون سمنان برای تصدی پست‌های بالاتر دعوت به همکاری شد.

فلاح در ادامه با تأکید بر نوع نگاه ملی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی به برنامه‌ها و فعالیت‌های مؤثر کانون پرورش فکری، یکی از بهترین انتصاب‌های این‌مجموعه را انتخاب و معرفی معدنی به‌عنوان مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی برشمرد و از سعه‌ی صدر و زحمت‌های وی قدردانی کرد.

تجلیل از مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون در سمنان

در بخشی از متن لوح معدنی آمده است: «نهادینه‌شدن بذر ایمان و امید محقق نخواهد شد؛ مگر با زحمت‌های صادقانه و باورمندانه در طول و عرض مسیر پیمایش تعلیم و تربیت که پرورش در آن دارای اهمیت ویژه‌ای است و اینک پس از تلاش‌های خالصانه و درخشان در ایام بیش از چهار سال مسئولیت به‌عنوان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان بر خود لازم می‌دانم از زحمت‌های ارزشمندتان که پژواک اندیشه و تعهد شماست صمیمانه قدردانی کنم، امیدوارم که همواره با تبسم الهی روبه‌رو شده و دعای خیر کودکان و نوجوانان معصوم، بدرقه‌ی زندگی پر از مهر و محبت‌تان باشد.»

بر اساس این خبر حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ در حکمی با اشاره به شایستگی‌ها و سوابق ارزشمند «معدنی» و به پیشنهاد معاون فرهنگی کانون، وی را به‌عنوان مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی، منصوب کرد.

تجلیل از مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون در سمنان

یادآوری می‌شود رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، ستاد اقامه نماز، کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز و... نیز با ارسال لوح و هدیه‌ای از تلاش‌های معدنی به‌عنوان عضو این شوراها و کارگروه‌های فرهنگی و اجتماعی استان، قدردانی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =