نهمین جلسه شورای فرهنگی کانون آذربایجان‌غربی برگزار شد

شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی با ۴ دستور جلسه برای نهمین بار در سال ۱۴۰۲ تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، طرح شیوه نامه اجرایی مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی، بررسی شیوه نامه کتابخوانی سال ۱۴۰۲، تعیین شیفت کاری مراکز در نیمه دوم سال و اعلام تقویم زمانی کارگاه‌های حضوری و مجازی فصل پاییز عناوین دستورهای این جلسه بودند.

مدیرکل کانون استان در این جلسه، شرکت نوجوانان در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی را آغاز یک فرآیند مثبت عنوان کرد و افزود: گرایش نوجوانان به قصه‌گویی آن‌ها را به کارهای مطالعاتی، تحقیقاتی و سیر در لابه‌لای متون فولکلور و آداب و رسوم سنتی سوق می‌دهد و نوجوان با این کار علاوه بر ورود به یک رویداد فرهنگی بین‌المللی، با مطالعه، تحقیق و جستجوگری انس پیدا می‌کند.

زهرا آب‌سوران، ۸ تا ۱۴ مهر ۱۴۰۲ را مهلت ثبت نام در کارگاه‌های تخصصی حضوری و مجازی کانون ذکر کرد و گفت: از ۱۵ مهر نیز کارگاه‌های فصل پاییز شروع می‌شوند و تا ۲۴ آذر ادامه خواهند داشت.

در ادامه این جلسه اعضای شورای فرهنگی استان به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرهای خود در خصوص دستورهای این جلسه پرداختند.

در پایان این جلسه، مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی، متن ابلاغ خود را از مدیرکل کانون استان دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =