کد خبر: 330286
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
بازدید 202
«در کنج جمجمه، جایی که خواب لانه می‌کند» روی صحنه رفت

تئاتر «در کنج جمجمه، جایی که خواب لانه می‌کند» کاری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان به نمایش درآمد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، تئاتر «در کنج جمجمه، جایی که خواب لانه می‌کند» به کارگردانی مهرداد حدادی مربی مسئول فرهنگی و بازیگری محمد مظلومی عضو ارشد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک رفسنجان از ۹ تا  ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ برای مخاطب بالای ۱۴ سال در پلاتوی این مرکز فرهنگی هنری به نمایش درآمد.
بنابر این خبر، نویسنده این نمایش سعیدرضا خوش‌شانس است و علی ابوترابی موسیقی این اثر را ساخته است. همچنین طراحی پوستر به عهده محسن رخگر بوده و عاطفه‌سادات میرمخلصونی طراحی صحنه این تئاتر را انجام داده است.
این در حالی است که داستان نمایش «در کنج جمجمه، جایی که خواب لانه می‌کند» از این قرار است که، فرشاد مردی ۳۰ ساله است که درگیر خواب‌های آشفته‌ می‌شود در ادامه می‌بینیم که خواب‌ها ریشه در گذشته‌ او دارد... «دلم لک‌زده واسه‌ی یه ساعت خواب آروم توی یه پیش از ظهر پائیزی کف هال خونه طوری که زبری پشم قالی بره توی دستم و یه باریکه‌ی نور تمبل پائیزی بیوفته روی تنم. یه خوابی که وقتی ازش بیدار میشم بدونم کجام؟ بدونم کیم؟ بدونم چرا این خوابو دیدم؟»
نمایش «در کنج جمجمه، جایی که خواب لانه می‌کند» امسال در جشنواره تئاتر فجر شرکت خواهد کرد.
یادآور می‌شود نمایش «دستمال سفید» اثر دیگری از مهرداد حدادی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان سال گذشته در بخش‌های بازیگری زن و مرد، کارگردانی و طراحی صحنه جایزه گرفت.

«در کنج جمجمه، جایی که خواب لانه می‌کند» روی صحنه رفت

«در کنج جمجمه، جایی که خواب لانه می‌کند» روی صحنه رفت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =