کد خبر: 330313
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
بازدید 149
حضور سرپرست کانون پرورش فکری در گفتگوی ویژه خبری سیمای گلستان

سرپرست کانون گلستان شامگاه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز استان به تشریح فعالیت‌های کانون پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، الهه غیناقی در این گفتگوی خبری به ارائه گزارشی از عملکرد کانون، تشریح جشنواره قصه گویی و برنامه ریزی های هفته ملی کودک پرداخت.

سرپرست کانون با تشریح شیوه نامه جشنواره قصه‌گویی و خبر آغاز آن این جشنواره، گفت: علاقمندان با هر سنی تا اوایل آبانماه فرصت دارند با مراجعه به سایت kanoonfest.ir برای شرکت در آن ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: او افزود: قصه‌های قرآنی و دینی، کارآفرینی، قصه‌های نام‌داران و قصه‌های مدرن، مهمترین موضوعات این جشنواره هستند که در بخش‌های مدرن و کلاسیک، آئینی و سنتی، گروه مدارس استثنائی و آزاد برگزار و برترین‌های ملی و بین‌المللی روز پایانی که شب یلدا خواهد بود، معرفی می‌شوند.

غیناقی با اشاره به هفته ملی کودک در مهرماه، گفت: تلاش می‌کنیم در این روزها ویژه برنامه‌هایی را برای ایجاد شور و نشاط در بین کودکان برگزار کنیم که برگزاری نمایشگاهی از دستاوردها و دست ساخته‌های اعضای کانون از جمله این برنامه هاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =