کد خبر: 330315
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
بازدید 69
همکاری کانون البرز و حوزه‌ی هنری برای اکران پویانمایی «بچه زرنگ»

مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حوزه‌ی هنری استان در نشست مشترکی بر افزایش همکاری‌ها به ویژه در زمینه‌ی اکران پویا نمایی بچه زرنگ تاکید کردند. 


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز،زینب عاشری، مدیر کل کانون البرز و محمد مهرابی، رییس حوزه‌ی هنری در نشست مشترکی که ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ در دفتر رییس حوزه‌ی هنری انجام شد، بر لزوم شناخت ظرفیت‌ها و تعامل مشترک در زمینه‌ی خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان استان به ویژه از طریق ظرفیت رسانه‌ای و تولید محتوای حوزه‌ی هنری استان تاکید کردند. 
بخشی از این نشست نیز به صورت ویژه به اکران پویا نمایی بچه زرنگ و همکاری در جذب مخاطبان اختصاص یافت.  
بچه زرنگ یک پویانمایی سینمایی در ژانر ماجراجویی به تهیه کنندگی حامد جعفری است. این سومین انیمیشن سینمایی بعداز شاهزاده روم و فیلشاه محسوب می شود که محصول مشترک «گروه هنرپویا» و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و نزدیک به ۲۵۰ نفر از جوانان ایرانی به کارگردانی مشترک بهنود نکویی، هادی محمدیان و محمدجواد جنتی و نویسندگی علی رمضان، آهنگسازی امیر توسلی طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ در گروه هنرپویا ساخته شده است. 
از دیگر عوامل کلیدی این اثر می توان به سعید شیخ زاده مدیر دوبلاژ، حسن ایوبی تدوین، حسین ابوالصدق طراحی و ترکیب صدا اشاره کرد. 
ین پویانمایی در بخش سودای سیمرغ در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته است و قرار است به زودی از سوی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور اکران شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =