کد خبر: 330339
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷
بازدید 146
افتخار دیگری برای عضو نوجوان کانون پرورش فکری استان مرکزی

کسب مقام قهرمانی "مسابقات جهانی مجازی روبیک" توسط آمیتیس رضایی عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، مرکز شماره یک شهرستان محلات

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی،  آمیتیس رضایی عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، مرکز شماره یک شهرستان محلات کسب مقام اول و قهرمان مسابقات جهانی مجازی روبیک در آیتم اسکیوب شد.

آمیتیس رضایی عضو نوجوان کانون پرورش فکری و فیلیکس زمدگز اسطوره روبیک جهان برای دستیابی به مقام اول جهان آیتم اسکیوب،طی مسابقه ای به رقابت پرداختند که نتیجه آن کسب مقام اول و قهرمان مسابقات جهانی مجازی روبیک در آیتم اسکیوب توسط آمیتیس بود. 

فیلیکس در این باره گفت: قطعا او عضو قاطع ۵ نفر برتر جهان است و شکی در قدرت و استعداد وی نیست. 

افتخار دیگری برای عضو نوجوان کانون پرورش فکری استان مرکزی

چگونگی رسیدن به این موفقیت را از زبان خود آمیتیس می خوانیم: آمیتیس رضایی هستم ۱۲ساله و از دوران ابتدایی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره یک شهرستان محلات استان مرکزی می باشم. از سن ۹سالگی به واسطه مادرم به روبیک علاقمند شدم و به کمک پدرم شروع به یادگیری کردم.

وی افزود: اوایل، این ورزش فکری را یک نوع سرگرمی قلمداد می کردند که قرار است یک روز کنار گذاشته یا جایگزینی پیدا کند. البته مدتی طولانی یه خاطر درس، روبیک را کنار گذاشتم. اواخر اسفندماه بود که از برگزاری مسابقه مجازی در ایران مطلع شدم. پس شروع کردم به تمرین و در کنار درسم روزی بیش از دوساعت به صورت جدی تمرین کردم.پدرم در این راه همیشه مشوقم بود و به عنوان رقیب تمریناتم با من مسابقه می داد. 

رضایی  در رابطه با مسابقات جهانی روبیک گفت: پس از مدتی در مسابقات مجازی هفتگی شرکت کردم. این مسابقه به گونه ای بود که از بین هزاران ورزشکار، عده ای انتخاب می شدند تا به مرحله بعد راه پیدا کنند. من در این مسابقات موفق شدم به فینال برسم. بعد از مبارزه با فیلیکس، نفر اول جهان شدم که یکی از جالبترین تجربه های زندگی ام شد.

احسان منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری استان مرکزی  ضمن تبریک این موفقیت به عضو قهرمان و خانواده کانون با ابراز اظهار خرسندی گفت: اعضای فعال کانون پرورش فکری علاوه بر اینکه در بستر فعالیت های کانون همواره توانسته اند موفقیت های چشمگیری را در برنامه ها و جشنواره های مختلف کسب کنند ، در مسابقات کشوری و جهانی ورزشی نیز حائز رتبه ومقام قهرمانی می باشند  .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =