انتصاب مدیرکل کانون کرمانشاه به عنوان رییس بیست ‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی در استان

در راستای برگزاری جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی و به موجب ابلاغی از سوی کانون کشور، انتصاب مدیرکل کانون کرمانشاه به عنوان رییس بیست ‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی در استان انجام گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای برگزاری جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی و به موجب ابلاغی از سوی کانون کشور، انتصاب مدیرکل کانون کرمانشاه به عنوان رییس بیست ‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی در استان انجام گرفت .
در این ابلاغ آمده است :

" قصه‌گویی با وجود پیشینه‌ای به عمر تاریخ بشری، ابزاری امروزی‌است که پابه پای رسانه‌های مدرن، برای کودکان و نوجوانان گیرا و تاثیرگذار است، به همین سبب جشنواره‌ی قصه‌گویی به عنوان بستری برای توسعه و ترویج فرهنگ دلچسب قصه‌گویی همواره بر کانون پرورش فکری مهم و در اولویت است . از این رو در راستای رشد و اعتلای فرهنگ قصه‌گویی، حفظ مفاهیم و ارزش‌های تربیتی، دینی و اخلاق اسلامی، استان کرمانشاه با فرهنگی کهن و دنیایی پر از قصه‌های رنگارنگ میزبان بخش " استانی " بیست و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون است . 
از این رو جنابعالی به عنوان رییس بیست و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی در استان کرمانشاه منصوب می‌شوید . امید است با بهره‌گیری از تعهد و تجربه‌های مدیریتی حضرتعالی در جهت عمومی‌سازی و مردمی‌سازی قصه‌گویی، ظرفیت‌های فرهنگی استان کرمانشاه در جلب مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و تامین امکانات و منابع مالی، برنامه‌ریزی و هماهنگی کارشناسان دبیرخانه و مدیر اجرایی جشنواره، شاهد یکی از بهترین و خاطره‌انگیزترین جشنواره‌های قصه‌گویی در آن استان باشیم .
تحقق عمومی‌سازی و مردمی‌سازی قصه‌گویی، دعوت به مشارکت حداکثری آحاد جامعه و آموزش آنها، استخدام حداکثری ظرفیت رسانه، ورود هدفمند خانواده‌ها به فضای جشنواره، هم‌افزایی کارا با مدارس و آموزش و پرورش، ماناسازی محتواهای تولیدی و همکاری نزدیک با دبیرخانه‌ی قصه‌گویی از رویکردهای جدی شما در سطح استان کرمانشاه باشد . "

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =