دیدار مدیر کل کانون خراسان جنوبی با مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی

مدیر کل کانون خراسان جنوبی در آستانه‌ی اکران عمومی پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» با مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی در دیدار با مدیر کل دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، با بیان اینکه  پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری یک اثری قهرمان‌محور برای مخاطب کودک و نوجوان است گفت: این فیلم سینمایی از ۵ مهرماه همزمان با سراسر کشور در سینماهای استان نیز اکرا خواهد شد.

وی در معرفی این فیلم گفت: این پویانمایی سینمایی محصول مشترک گروه هنر پویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سال گذشته در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی  و بعد از نامزد شدن در شش بخش در رقابت با دیگر فیلم‌های سینمایی، سیمرغ بلورین بهترین انیمیشن را دریافت کرد.

مدیر کل کانون استان خواستار همکاری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در اکران گسترده آن در سطح استان شد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده این فیلم در قالب سینما سیار در شهرستان‌های فاقد سینما نیز اکران خواهد شد تا تمامی کودکان ونوجوانان استان از تماشای این پویانمایی شاد و مهیج که با خود مفاهیم تربتی و آموزشی فراوانی منتقل می کند لذت ببرند که این موضوع همکاری دستگاه‌های اجرایی فرهنگی را می طلبد.

گفتنی است در این دیدار حسن رضا نخعی مدیر کل کانون دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز ضمن قدردانی از تلاشهای انجام شده در خصوص این پویانمایی و همچنین اکران آن در استان در خصوص هرگونه همکاری دستگاههای اجرایی در این خصوص قول مساعد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =